یکی از دغدغه‌های اصلی شورای ششم تعیین تکلیف زمین‌های ابراهیم آباد بود

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: یکی از خواسته‌های دیرینه و به حق مردم محله قلعه و دغدغه اصلی شورای اسلامی شهر در این دوره تعیین تکلیف زمین‌های ابراهیم آباد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ایرانپور در جمع محله قلعه در مسجد النبی مبارکه اظهار کرد: الحاق این زمین‌ها به محدوده شهر مبارکه کار بسیار سختی بود که با تلاش همه اعضای شورای شهر و شهردار مبارکه به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف زمین‌های ابراهیم آباد به عنوان یکی از شروط شورای شهر مبارکه برای انتخاب شهردار بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه مشکل زمین‌های ابراهیم آباد بیش از ۲ دهه وجود داشت تصریح کرد: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان در این موضوع همراهی بسیار خوبی با مدیریت شهری مبارکه داشتند و سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: طرح جامع شهر مبارکه حدود سه سال در حال بازنگری بود و در نهایت زمین‌های ابراهیم آباد به محدوده شهری اضافه و تصویب شد.

ایرانپور با اشاره به اینکه باید از سوداگری در این زمین‌ها در آینده جلوگیری شود گفت: در مرحله بعدی باید طرح مناسبی برای این زمین‌ها مشخص شود و پروانه‌های ساختمانی آنها صادر شود.

وی با اشاره به رشد نامتوازن شهر در محدوده این محله، ادامه داد: مدیریت شهری در پروژه‌های سال آینده این محله برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است و اقدامات لازم بر اساس نیازهای شهروندان و در حد توان انجام خواهد شد.

کد خبر 561023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.