یک واحد دامداری در مبارکه طعمه آتش شد

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه گفت: با تلاش آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه و واحد نقلیه، آتش سوزی سنگین در یک واحد دامداری در شهر مبارکه مهار شد.

کیومرث مختاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد جمعه آتش سوزی یک واحد دامداری به آتش نشانی مبارکه اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این آتش سوزی در یک دامداری رو به روی کشتارگاه و پارک گل نرگس اتفاق افتاده بود که با توجه به حجم زیاد آتش، آتش نشانان شهرداری طالخونچه و شرکت فولاد مبارکه نیز در محل حاضر شدند.

مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه با اشاره به اینکه میزان خسارت وارده به این دامداری برآورد نشده است بیان کرد: در این حادثه حدود ۴۰ رأس گوسفند در آتش سوخت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دیوارهای اطراف این دامداری ناایمن و بوسیله لاستیک خودرو ساخته شده بود، به احتمال زیاد آتش سوزی به دلیل روشن کردن آتش در اطراف این دامداری و سرایت به دیگر نقاط آن رخ داده است.

مختاری با بیان اینکه حدود ۱۲ آتش نشان در این عملیات دو ساعته حضور داشتند تاکید کرد: امکان مهار آتش با استفاده از آب و تجهیزات آتش نشانی وجود نداشت و با کمک نیروها و تجهیزات واحد خدمات موتوری شهرداری از جمله بیل و لودر مهار شد.

کد خبر 561002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.