مکالمه مخفیانه بنزما با امباپه پس از مسابقه لیگ قهرمانان

دو ستاره فرانسوی رئال مادرید و پی اس جی پس از بازی شب گذشته مکالمه‌ای با هم داشتند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کیلیان امباپه و کریم بنزما هر پنج گل بازی رئال مادرید و پاری سن ژرمن را به ثمر رساندند، دو ستاره فرانسوی که شب درخشان آن‌ها همه هواداران فوتبال را به وجد آورد و در پایان مهاجم با سابقه مادریدی توانست پیروز از زمین خارج شود.

شب گذشته دو تیم رئال مادرید و پی اس جی در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها تیم پی اس جی موفق نشد از سد رئال مادرید عبور کند و شاگردان آنچلوتی به لطف هت تریک بنزما به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

بسیاری از هواداران رئال مادرید سال‌هاست که منتظر حضور کیلیان امباپه در ترکیب تیم خود هستند و این بازیکن فرانسوی نیز با نمایش درخشان خود در بازی شب گذشته، ثابت کرد که شایسته توجه و علاقه مادریدی‌ها بوده است. با این وجود در پایان ۹۰ دقیقه شکست بزرگی برای امباپه رقم خورد و وی نتوانست حریف بنزما و هم تیمی‌هایش شود.

خبرنگاران حاضر در ورزشگاه گزارش کرده‌اند که پس از سوت پایان، و زمانی که ورزشگاه خالی از تماشاگر شد، دو ستاره فرانسوی به مدت ۱۵ دقیقه در یکی از اتاق‌های نزدیک به رختکن دو تیم گفتگو کردند. این گفتگو تعجب بسیاری از هواداران را برانگیخت و هیچکس نمی‌داند که دقیقاً چه صحبت‌هایی شب گذشته بین امباپه و بنزما رد و بدل شده است.

کارشناسان نقل و انتقالات در فوتبال اروپا پیش بینی می‌کنند که امباپه بالاخره در تابستان پیش رو راهی مادرید شود و به انتظار چندساله خود برای پیوستن به این تیم خاتمه دهد. چندی پیش باشگاه پاری سن ژرمن تلاش کرده بود با پیشنهاد چک سفید امضا، کیلیان را متقاعد به ماندن کند اما این بازیکن مجدداً به گزینه تمدید قرارداد دست رد زد.

حذف دوباره پاریسی‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا آن هم در شب درخشش بی نظیر امباپه، شاید آخرین سنگری بود که بالاخره برای این بازیکن فروریخت. او دیگر تقریباً مطمئن شده است که با پی اس جی هیچگاه نمی‌تواند به قهرمانی اروپا دست پیدا کند و برای رسیدن به این افتخار مهم و کسب جوایز فردی ارزشمند، باید تیم خود را تغییر دهد، انتخابی که احتمالاً بسیار پر سر و صدا و پر از پیروزی برای کیلیان خواهد بود.

کد خبر 560904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.