ساعت فینال مشخص شد/جمعه تاریخی در انتظار گیتیزن‌ها

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و ستاره‌طبرستان نوشهر، فردا در فینال لیگ دسته‌اول والیبال ایران برای قهرمانی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتظارات به سر آمد و سی‌امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» که از روز جمعه بیست‌وهشتم آبان‌ماه با حضور هجده تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شده بود، روز جمعه بیستم اسفندماه با معرفی قهرمان به پایان می‌رسد.

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و ستاره‌طبرستان نوشهر که با صعود به فینال لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های کشور، جامه لیگ‌برتر را به تن کردند برای ایستادن روی سکوی قهرمانی با یکدیگر دیدار خواهند کرد. تیم گیتی‌پسند اصفهان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها را در گروه الف آغاز کرد و با ۱۳ برد، سه شکست و کسب ۳۸ امتیاز، با اختلاف و مقتدرانه مرحله گروهی را با صدرنشینی به پایان رساند.

نماینده اصفهان پس از آن، در مرحله یک‌چهارم نهایی در سه مسابقه به مصاف اسپورت هوشیار تبریز رفت و با دو برد موفق به حذف حریف تبریزی‌اش شد. اصفهانی‌ها در مرحله نیمه‌نهایی نیز با شکست‌دادن گل‌گهر سیرجان در دو مسابقه متوالی، اقتدار بلامنازع خود را در این رقابت‌ها نشان دادند. از سوی دیگر، ستاره‌طبرستان نوشهر در مرحله گروهی موفق به کسب ۹ برد شد و به‌رغم تجربه هفت شکست با کسب ۲۹ امتیاز به عنوان تیم سوم گروه "ب" به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

نماینده نوشهر در مرحله یک چهارم نهایی و در شهرآورد مازنی‌ها موفق به شکست تیم کندوان شمال‌نور در دو دیدار متوالی شد تا حریف تیم ایرانشید چالوس در مرحله نیمه‌نهایی شود. نوشهری‌ها در مرحله نیمه‌نهایی نیز در دو مسابقه متوالی موفق به شکست ایرانشید چالوس دیگر تیم منطقه سرسبز شمال شدند تا علاوه‌بر کسب سهمیه لیگ برتر مردان سال آینده، فینالیست لیگ دسته‌اول فصل جاری شوند.

هم‌اکنون پس از انجام ۱۵۸ بازی، گیتی‌پسند و ستاره‌طبرستان در دیدار نهایی لیگ دسته‌اول مردان به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت تا مشخص شود کدام تیم شایسته قهرمانی در این رقابت‌ها است.

دیدار نهایی لیگ دسته‌اول مردان ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز جمعه بیستم اسفندماه به صورت تک بازی در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است در روز جمعه، تیم فوتسال باشگاه گیتی‌پسند نیز پس از کسب چهارمین مقام قهرمانی‌اش در رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال ایران، جشن قهرمانی‌اش را به پا خواهد کرد و در صورتی‌که تیم والیبالش نیز بتواند با شکست‌دادن ستاره‌طبرستان به قهرمانی برسد در یک روز دو جشن قهرمانی برای باشگاه گیتی‌پسند در شهرهای اصفهان و تهران برگزار خواهد شد تا با دو قهرمانی در والیبال و فوتسال، یک روز خاطره‌انگیز، رویایی و تاریخی برای این باشگاه، مسئولان و مدیران، هوادارانش و مردم اصفهان رقم خواهد بخورد. همچنین با توجه به درخواست دو تیم گل‌گهر سیرجان و ایرانشید چالوس، دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود و دو تیم به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

مراسم اختتامیه و اهدای جام و مدال‌های تیم‌های اول تا سوم سری A و سری B لیگ دسته یک سال ۱۴۰۰ نیز روز جمعه در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 560869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.