شفافیت آرای نمایندگان جلب اعتماد مردم را به همراه دارد

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شفاف‌سازی از صدر اسلام تاکنون مطرح بوده است، گفت: شفاف‌سازی حقوق و آرای نمایندگان مجلس آثار خوبی در جلب اعتماد توده‌های مردم دارد.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح شفاف‌سازی در دوره نهم و دهم مجلس مطرح شد اما در دوره یازدهم به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: هر موضوعی به جز مسائل طبقه‌بندی شده، امنیتی و محرمانه که در مسیر اداره کشور شفاف‌سازی شود، میزان جلب اعتماد مردم را افزایش خواهد داد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در طرح شفاف‌سازی جوسازی و توطئه منافقان خنثی خواهد شد، تصریح کرد: شفاف‌سازی، مبارزه با ضد انقلاب، منافقان و دشمنان است؛ از این‌رو طرح شفاف سازی آرای نمایندگان اقدام مثبتی است.

وی اضافه کرد: از ادوار گذشته تاکنون برخی تهمت‌هایی نسبت به نمایندگان مجلس روا داشته‌اند و عنوان می‌کنند نمایندگان ادوار گذشته که اکنون در مجلس حضور ندارند در حال حاضر حقوق دریافت می‌کنند اما این موضوع دروغ محض است؛ از این‌رو شفاف‌سازی حقوق و آرای نمایندگان مجلس تمام مسائل را روشن خواهد کرد.

سالک خاطرنشان کرد: با طرح شفاف‌سازی مردم نسبت به حقوق و فعالیت نمایندگان مجلس آگاه می‌شوند و واقعیت و شایعات را مورد مقایسه قرار می‌دهند در این راستا از برخی شایعات پیرامون نمایندگان جلوگیری می‌شود.

وی با بیان این‌که شفاف‌سازی از صدر اسلام تاکنون مطرح بوده است، ادامه داد: شفاف‌سازی آثار بسیار خوبی در جلب اعتماد توده‌های مردم دارد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نجات انسان و جامعه در صدق و راستگویی است؛ از این‌رو بخشی از تجلی راستگویی شفاف‌سازی و اقداماتی است که اعتماد مردم را به خود جلب کند.

کد خبر 560738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.