ستاره‌ طبرستان نوشهر دومین مسافر لیگ‌برتر/گیتی‌پسند حریف خود در فینال را شناخت

مصاف سوم تیم‌های ستاره‌ طبرستان نوشهر و ایرانشید چالوس را نماینده نوشهر به نام خود به پایان رساند و پس از گیتی‌پسند به‌عنوان دومین تیم، راهی لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های ایران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم برگزار شد تا تیم‌های صعودکننده به فینال لیگ دسته‌اول، چمدان خود را برای حضور در سوپر لیگ والیبال ایران ببندند.

در مصاف گیتی‌پسند اصفهان و گل‌گهر سیرجان، شاگردان پرتلاش سعید عقیلی موفق شدند در دو دیدار کار را یک‌سره کنند و با دو پیروزی با نتیجه مشابه سه بر دو مقتدرانه و بدون اما و اگر به جمع تیم‌های برتر والیبال ایران بپیوندند.

در دیگر جدال مرحله نیمه‌نهایی، تیم‌های ایرانشید چالوس و ستاره‌طبرستان نوشهر در مرحله رفت به‌مصاف یکدیگر رفتند که نماینده چالوس موفق شده بود ستاره‌طبرستان را شکست دهد.

اما در بازی دوم، این بار نوبت به ستاره‌طبرستان نوشهر رسید که با پیروزی سه بر یک بردها را برابر کند و دیدار سوم تعیین‌کننده تیم دوم فینالیست باشد.

در تقابل سوم و پایانی این دو تیم که امروز چهارشنبه هجدهم اسفندماه برگزار شد در پایان یک مصاف سخت و نفس‌گیر تیم ستاره‌طبرستان نوشهر که دیدار نخست را واگذار کرده بود توانست با کسب دومین پیروزی و نتیجه‌ای تاریخی، پس از گیتیزن‌های اصفهان به لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور صعود کند.

بر این اساس، در سی‌امین دوره رقابت‌های لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های ایران، گیتی‌پسند اصفهان و ستاره‌طبرستان نوشهر تیم‌های صعودکننده به سوپر لیگ والیبال ایران لقب گرفتند و فصل آینده در کنار تیم‌های بزرگ والیبال ایران به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین با مشخص‌شدن دومین فینالیست لیگ دسته‌اول، روز جمعه بیستم اسفندماه در ساعتی که هنوز مقرر نشده، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و ستاره طبرستان نوشهر در دیدار پایانی برای قهرمانی با یکدیگر خواهند جنگید تا با کسب مقام نخست با خاطره‌ای شیرین‌تر پا به لیگ‌برتر بگذارند.

کد خبر 560729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.