ناپایداری جوی و باد شدید تا اوایل هفته ادامه دارد/ بارش برف و باران در غرب و جنوب

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت جوی نسبتا ناپایدار روی استان خبر داد و گفت: از روز پنجشنبه وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای در استان به‌ویژه در بعدازظهرها پیش‌بینی می‌شود. در مناطق غربی و جنوبی استان نیز شاهد بارش برف و باران در آخر هفته خواهیم بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار در امروز روی استان است و امروز بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در غرب استان به همراه بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به ناپایداری جوی از فردا تا روز شنبه افزود: از روز پنجشنبه وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای در استان به ویژه در بعداز ظهرها پیش‌بینی می‌شود همچنین در مناطق غربی و جنوبی استان روزهای پنجشنبه و جمعه، بارش برف و باران و روز جمعه بارش‌های پراکنده در دیگر مناطق استان انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان باد شدید در مناطق شرقی را همراه با گرد و خاک محلی و کاهش دید دانست و گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد و دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعت به ۲۳ و در خنک‌ترین ساعت‌های شبانه روز به هفت درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خوروبیابانک را با چهار درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان اعلام کرد و افزود: سردترین شهرستان استان نیز بوئینومیاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

کد خبر 560674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.