برگزاری دوره آموزشی کارشناسان شهرسازی مناطق پانزده‌گانه اصفهان

رئیس اداره ضوابط شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری دوره آموزش، هماهنگی و ایجاد وحدت رویه برای کارشناسان شهرسازی (صدور پروانه) مناطق پانزده‌گانه، بر لزوم چابک‌کردن و کاهش بروکراسی غیرضروری در فرایندهای صدور پروانه تاکید کرد.

سهیل عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای تسهیل روند خدمت‌رسانی و جلوگیری از اتلاف وقت در روند انجام مراحل مجوزها و کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی، جلسه‌ای با حضور کارشناسان اداره کل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی و کارشناسان شهرسازی (صدور پروانه) مناطق پانزده‌گانه برگزار شد.

وی افزود: در این راستا، دوره آموزشی مراحل صدور پروانه ساختمانی انجام فرآیندهای مربوط به دریافت پروانه ساختمانی، عدم‌خلاف، پایان ساخت، استعلام ایستایی، آتش‌نشانی، نحوه انجام کسر سهمیه و درج نام مهندسان و همچنین اعمال تبصره هفت قانون شهرداری‌ها با هماهنگی اداره کل نظارت بر اجرای ضوابط معاونت شهرسازی و معماری برگزار شد.

رئیس اداره ضوابط شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت تسریع و بهبود فرایند پاسخ‌گویی مستمر به کارشناسان مربوطه، برگزاری این دوره‌های آموزشی و جلسات هماهنگی را گامی مؤثر در راستای کاهش زمان صدور مجوزها و بهبود فرآیند اقدامات جاری در مناطق شهرداری و در پی آن افزایش رضایت شهروندان دانست.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و هماهنگی حوزه معماری و شهرسازی و مناطق در سال آینده به صورت مستمر و هدفمند ادامه خواهد یافت.

کد خبر 560664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.