نقش موثر خدمات شهری در افزایش رضایت‌مندی شهروندان

شهردار سمنان خدمات شهری را قلب مدیریت شهری دانست و گفت: ارائه خدمات مطلوب شهری نقش موثری بر افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد در نخستین نشست کارگروه خدمات شهری شهرداری سمنان که صبح امروز _چهارشنبه هجدهم اسفندماه_ در محل سالن شهید بابایی شهرداری سمنان برگزار شد، با اشاره به تشکیل کارگروه خدمات شهری، اظهار کرد: این کارگروه به منظور مدیریت، ساماندهی و بهینه‌سازی تأسیسات و شبکه خدمات‌رسانی در سطح مناطق سه‌گانه شهر تشکیل شده و نشست‌های این کارگروه تا اتخاذ تصمیم جهت ساماندهی و ارتقای کیفی و کمی خدمات و تسهیلات شهری، ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نبود هماهنگی میان سازمان‌ها، مناطق و معاونت‌ها، موجب هدر رفتن سرمایه‌های شهر و ارائه مطلوب خدمات به شهروندان می‌شود، افزود: در این کارگروه‌ها مسائل مربوط به زیر حوزه خدمات شهری اعم از مدیریت پسماندها، مسائل بوستان‌ها، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی و موارد مشابه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و از تجربیات دیگر شهرداری‌ها نیز استفاده می‌شود.

شهردار سمنان با تاکید بر اینکه امروزه هدف مدیریت شهری افزایش خدمات و جلب رضایت بیشتر شهروندان است، خاطرنشان کرد: امور خدمات شهر، گستره عظیمی از خدمات شهرداری برای شهروندان را دربرمی‌گیرد و ارائه مطلوب خدمات، تأثیر زیادی بر افزایش رضایت‌مندی شهروندان در سطح محله‌ها دارد.

مرتضی‌نژاد، خدمات شهری را قلب مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: خدمات شهری ارائه شده توسط تمام بخش‌های شهرداری اعم از مناطق و سازمان‌ها، ارتباط مستقیم و منسجمی با زندگی روزانه شهروندان دارد و بر کیفیت زندگی آنان مؤثر است.

کد خبر 560570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.