منچستر بهترین مکان برای هالند؛ مدافع چلسی با بارسا توافق کرد!

رسانه‌های ورزشی انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز سه‌شنبه هجدهم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* نیوکاسل وارد رقابت برای جذب آنتونیو رودیگر مدافع چلسی در تابستان به صورت رایگان شده است. هرچند این را هم باید در نظر داشت که تیم‌های بزرگی به این مدافع علاقه دارند.

* اگر اورتون در پایان فصل جایگاه خود را در لیگ برتر از دست بدهد و به چمپیونشیپ سقوط کند و بازیکنانی که بند قابل توجهی برای سقوط ندارند را از دست بدهد، ممکن است با یک سردرد مالی بزرگ روبه‌رو شود.

دیلی میل:

* میلیاردر ترکیه‌ای محسن بایراک ادعا می‌کند که در تلاش برای خرید چلسی با قیمت کمتر از ۲.۵ میلیارد پوند پیشرفت کرده است و روز پنجشنبه دوباره جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

سازمان حقوق حیوانات (RSPCA) اعلام کرد به پایان تحقیقات خود درباره کورت زوما به دلیل ظلم به حیوانات نزدیک است و حتی وستهم هم ممکن است به خاطر این مدافع به دلیل لگد زدن به گربه‌اش جریمه شود.

منچستر بهترین مکان برای هالند؛ مدافع چلسی با بارسا توافق کرد!

ایندیپندنت:

* رومن آبراموویچ پس از ۱۹ سال حفظ مالکیت به دنبال فروش چلسی است، با این حال او اعلام کرده پیشنهاد هانسیورگ ویس و تاد بوهلی برای خرید چلسی کمتر از خواسته من است و باشگاه به آن‌ها "فروخته نمی‌شود".

سان:

* یورگن کلوپ معتقد است که جود بلینگهام هافبک انگلیسی به زودی بهترین هافبک جهان خواهد شد و به دوستان نزدیک و مدیران خود گفته است که بازیکن جوان بوروسیا دورتموند را در لیورپول می‌خواهد.

* منچستریونایتد پس از اینکه مشخص شد یوونتوس و پائولو دیبالا هنوز تا حدودی در مذاکرات برای تمدید قرارداد با یکدیگر فاصله دارند، در حالت آماده‌باش برای جذب این بازیکن آرژانتینی قرار گرفته است.

* وضعیت مالی فعلی تیم فوتبال بارسلونا ممکن است آن‌ها را از جذب آداما ترائوره، وینگر ولوز با قراردادی دائمی در پایان دوره قرضی خود بازدارد.

* تاتنهام در حال گوش دادن به پیشنهادات برای امرسون رویال، مدافع کناری است که از زمان انتقال ۲۶ میلیون پوندی خود، کمی بیش از ۶ ماه پیش، برای انطباق با لیگ برتر تلاش کرده و هنوز موفق به تطبیق خود نشده است.

* چلسی قبل از تصمیم آبراموویچ برای فروش باشگاه، روی قراردادهایی برای جذب ژول کانده مدافع سویا و رافینیا مهاجم لیدز برای تقویت ترکیب خود کار می‌کرد.

* بارسلونا به تغییر نام ورزشگاه نمادین نوکمپ نزدیک است؛ زیرا قرارداد اسپانسری ۲۳۷ میلیون پوندی آن‌ها با اسپاتیفای در حال تکمیل شدن است و از این پس به نیوکمپ اسپاتیفای تغییر خواهد کرد.

منچستر بهترین مکان برای هالند؛ مدافع چلسی با بارسا توافق کرد!



* قرارداد آندریاس کریستنسن با چلسی در پایان فصل به پایان می‌رسد، خبر رسیده که مدافع چلسی فاصله‌ی چندانی برای رفتن به نیوکمپ ندارد و از قبل با سران بارسلونا به توافقات شخصی رسیده است.

* آندریاس پری را همچنان در فلامنگو با مشکل مواجه است و هواداران این باشگاه برزیلی در بازی اخیر، بازیکن قرضی منچستریونایتد را هو کردند تا تردیدها در مورد دائمی شدن این قرارداد افزایش یابد.

* بارسلونا به دنی آلوز مدافع راست خود پیشنهاد قراردادی جدید داده است که به موجب آن او ۴۰ سالگی را پشت سر می‌گذارد و همچنان آبی‌اناری‌پوش باقی خواهند ماند.

دیلی میرر:

* بارسلونا معتقد است که منچسترسیتی در بهترین مکان برای جذب ارلینگ هالند در تابستان است؛ زیرا کل بسته خرید این مهاجم، ازجمله دستمزد، ممکن است در نهایت به ۲۰۰ میلیون پوند برسد که فقط سیتیزن ها از عهده پرداخت آن برمی‌آیند.

تایمز:

* لیگ گلف عربستان با پولی هندفورد، وکیلی که آن‌ها امیدوار بودند درگیری‌های حقوقی احتمالی پیرامون پروژه‌شان را مدیریت کند، شکست دیگری را متحمل شد و تصمیم گرفت در اتحادیه باقی انگلیس بماند.

خورشید اسکاتلند:

* نیل لنون سرمربی تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند دوست دارد که مارک فوترینگهام، هم‌تیمی سابقش در سلتیک، شماره ۲ او در باشگاه اومونیا نیکوزیا قبرس را بر تن کند.

کد خبر 560551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.