اولویت بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سعی شده اولویت بودجه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح قدس با اشاره به تلاش‌های شهردار بندرعباس و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر در ایجاد پروژه‌های مرتبط با شهرداری، اظهار کرد: پروژه‌های شهرداری به دلیل مشکلات مالی که همیشه گریبان‌گیر شهرداری‌ها است، به موقع به بهره‌برداری نمی‌رسد و با توجه به برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر برای سال آینده امیدواریم این موضوعات به حداقل برسد.

وی افزود: از استاندار هرمزگان می‌خواهیم به مجموعه شهرداری کمک کند تا در سال آینده با برنامه‌ریزی، پل پیامبر اعظم (ص) و مهرگان نیز به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: بودجه سال آینده بالغ بر ۲,۵۰۰ میلیارد تومان برنامه‌ریزی و مصوب شده است و سعی شده اولویت بودجه پروژه‌های نیمه‌تمام باشد، پروژه‌هایی که مد نظر است در بودجه باید به صورت واقعی دیده شود تا در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح قدس که از سال ۹۷ شروع شده بود به دلیل مشکلات مالی تا مهرماه امسال تنها ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و از زمان ورود مهدی نوبانی به عنوان شهردار بندرعباس ۳۰ درصد باقی‌مانده این پروژه نیز تمام شد.

کد خبر 560414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.