احداث پارک تخصصی کودکان در سمنان

شهردار سمنان از ساخت پارک تخصصی برای کودکان سمنانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی مرتضی‌نژاد در دومین نشست شورای مشورتی کودکان شهر سمنان که با حضور شهردار و کودکان برگزار شد، با تشکر از همراهی و همیاری کودکان با برنامه‌های اداره شهر دوستدار کودک، از ساخت پارک تخصصی برای کودکان سمنانی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به انتخاب شهر سمنان به‌عنوان پایلوت دوستدار کودک، تمام امکانات این پارک برای کودکان زیر ۱۸ سال و با امکانات تخصصی ویژه توسط شهرداری ساخته خواهد شد.

وی با یادآوری لزوم توجه به کودکان دارای نیازهای ویژه، افزود: با رویکرد افزایش امکانات و برنامه‌های تفریحی و تخصصی ویژه این قشر از کودکان، تعدادی وسایل بازی در یکی از بوستان‌های بزرگ شهر نصب می‌شود و در برنامه شهرداری ساخت پارک تخصصی برای کودکان با نیازهای ویژه وجود دارد.

شهردار سمنان با پذیرش انتقاد یکی از کودکان در خصوص کم بودن تبلیغات برنامه‌های حوزه کودک در سطح شهر، خواستار همکاری و هم‌افزایی بیشتر همه بخش‌های شهرداری با برنامه‌های اداره شهر دوستدار کودک شد.

سمانه محمدیان، رئیس اداره شهر دوستدار کودک نیز در این نشست خواسته‌های کودکان سمنانی در خصوص مسائل شهر و شهروندی را بیان کرد و کودکان نیز نقطه نظرات خود را عنوان کردند.

کد خبر 560409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.