کنترل ساعت هوشمند گوگل با انجام ژست‌های حرکتی روی پوست

کاربران ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل احتمالا قادر خواهند بود با حرکت انگشت روی پوست خود، این محصول را کنترل کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که نخستین ساعت هوشمند گوگل در سال جاری عرضه خواهد شد. تصاویر ارائه شده نشان می‌دهد که این محصول دارای نمایشگر دایره‌ای شکل است و از سیستم عامل Wear OS بهره می‌برد. با توجه به پتنت ارائه شده از پیکسل واچ گوگل در اواسط سال ۲۰۲۰ در سازمان مالکیت معنوی (WIPO)، این محصول احتمالاً از قابلیتی به نام «رابط پوستی برای ابزارهای پوشیدنی» بهره خواهد برد.

کاربران با استفاده از قابلیت ذکر شده، قادر خواهند بود از ژست‌های حرکتی روی پوست خود برای کنترل این دستگاه استفاده کنند. پیکسل واچ گوگل با بهره گرفتن از این ویژگی جدید، حرکت‌هایی مانند کشیدن انگشت یا ضربه زدن روی پوست کاربر در نواحی نزدیک به محل پوشیدن ساعت را تشخیص می‌دهد. مچ دست، ساعت یا پشت دست از جمله نواحی مناسبی برای پیکسل واچ گوگل است که می‌توان با اعمال ژست‌های حرکتی آن را کنترل کرد.

حرکت‌هایی که روی پوست انجام می‌شود، با ایجاد موج مکانیکی کار خواهند کرد؛ موج مکانیکی با استفاده از چندین حسگر تعبیه شده روی دستگاه‌های پوشیدنی ازجمله شتاب‌سنج، شناسایی می‌شود. احتمال دارد پیکسل واچ در ماه مه و در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل به نام Google I/O معرفی شود.

کد خبر 560275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.