ترویج ورزش همگانی در ۲۰ ایستگاه شهری

شهردار کاشان گفت: ۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در کاشان وجود دارد که مردم را ترغیب به ورزش به خصوص ورزش همگانی می‌کند.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ورزش نشانه جامعه سالم بوده و جامعه سالم، مشارکت‌جو است اظهار کرد: بودجه ورزشی سال آینده دو برابر افزایش داشته است و انجام ورزش همگانی، مشارکت مردمی و شور و نشاط در جامعه را افزایش می‌دهد؛ از این‌رو ۵۰ درصد سالن‌های چمن و فوتسال به ورزش‌های همگانی اختصاص دارد.

وی افزود: توزیع عادلانه تجهیزات و سرانه‌های ورزش را در دستور کار خود داریم و معتقد هستیم سالن‌های ورزشی در منطق کم‌برخوردار کمک فرهنگی به آن منطقه خواهد کرد.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: سال جاری، توجه ویژه‌ای برای ساختی ورزش خواهیم داشت و معتمدان محلات نیز ما را در این حوزه کمک خواهند کرد

بخشنده‌امنیه با بیان اینکه ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در ۲۰ نقطه شهر و کوهگشت‌های خانوادگی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه است.

وی تاکید کرد: توسعه و ترویج ورزش همگانی بدون همکاری و تلاش تمام دستگاه‌ها، نهادها، گروه‌های اجتماعی و هیئت‌های ورزشی امکان‌پذیر نیست.

شهردار کاشان با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی طی هفت سال اخیر در راستای ترویج ورزش همگانی بیش از از ۵۰ باشگاه جدید در کاشان راه‌اندازی کرده است، گفت: درخواست ما این است که دستگاه‌های اجرایی ورزش ادارات را فعال کند و با ایجاد روحیه شادابی و نشاط میان کارمندان، زمینه را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان فراهم سازد.

کد خبر 560252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.