شهروندان در صحن شورا طرح‌های نوآورانه ارائه کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اراک از شهروندان این کلانشهر خواست طرح‌های نوآورانه خود را در صحن شورا ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید وحید میرنظامی امروز _دوشنبه شانزدهم اسفند ۱۴۰۰_ در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اراک، اظهار کرد: استفاده از تفکرات متنوع، بستر ابداع و نوآوری در برخی از حوزه‌ها را فراهم می‌آورد، لذا در دوره ششم مدیریت شهری اراک درصدد تشکیل "اتاق دریافت طرح‌ها و ایده‌ها از شهروندان" هستیم، زیرا گاهی ایده‌های خلاقانه‌ای از شهروندان در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی مطرح می‌شود که ممکن است به ذهن یک مشاور خطور نکرده باشد.

وی افزود: به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر اراک روزهای پنجشنبه را برای دیدارهای مردمی اختصاص دادم و تاکید می‌کنم هر یک از شهروندان که طرح و برنامه نوآورانه‌ای متناسب با جایگاه حقوقی و قانونی شورای اسلامی شهر دارد، می‌توانند با حضور در صحن شورا ضمن ارائه برنامه خود، به تفهیم آن نیز بپردازند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطر نشان کرد: نظرات عموم مردم برای مدیریت شهری قابل احترام است، اما تنها زمانی این نظرات ظرفیت کاربردی دارد که به لحاظ تخصصی نیز مورد تأیید قرار گیرد.

وی تاکید کرد: طرح اتاق فکر در شورای اسلامی شهر اراک همچنان برقرار است و ما می‌توانیم نظرات ارائه شده را به حوزه‌های تخصصی مربوطه در شهرداری ارجاع دهیم و اگر مواردی نیاز به مصوبه شورای اسلامی شهر داشته باشد، متناسب با اعتبارات شهرداری همکاری خواهیم کرد.

کد خبر 560206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.