چرا رونالدو در داربی منچستر غایب بود؟

فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد در داربی این شهر به میدان نرفت تا حرف و حدیث‌ها پیرامون او زیاد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ دو تیم منچستر سیتی و منچستر یونایتد شهرآورد شهر این شهر را از هفته بیست‌وهشتم لیگ جزیره برگزار کردند که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم پپ تمام شد.

اما نکته جالب در مورد ستاره پرتغالی شیاطین سرخ بود، کریستیانو رونالدو هیچ نقشی در شکست ۴-۱ منچستریونایتد در دربی مقابل منچسترسیتی نداشت.

"رانگنیک" سرمربی قرمزها اعلام کرد کریس مصدومیتی از ناحیه لگن دارد و بازی نمی‌کند؛ خواهر فوق ستاره پرتغالی نیز با لایک کردن پستی در شبکه‌های اجتماعی که نشان می‌دهد غیبت او ربطی به مصدومیت احتمالی ندارد، جنجال به پا کرد.

این بازیکن ۳۷ ساله روز یکشنبه حتی در ورزشگاه اتحاد حضور نداشت تا شاهد یک شکست دیگر برای شیاطین سرخ از سوی همشهری قهرمان لیگ برتری باشد و حالا گفته می‌شود که برنده پنج توپ طلای این تیم به وطن خود بازگشته است.

رالف رانگنیک، سرمربی موقت یونایتد مدعی شد که رونالدو را پس از رفع مشکل لگن از برنامه‌های خود کنار گذاشته شده است، اما گمانه زنی‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد او در اولین فصل ناامیدکننده بازگشتش به اولدترافورد، نادیده گرفته شده است.

چرا رونالدو در داربی منچستر غایب بود؟



در پست یکی از هواداران رونالدو که قبل از دیدار دو نیمه قرمز و آبی منچستر منتشر شد، آمده است: "کریستیانو رونالدو مصدوم نیست و بیمار هم نیست. او ۱۰۰% آماده است. صبح بخیر. شما هم قطعاً مثل من غمگین و عصبانی هستید چون رانگنیک تصمیم گرفت یکشنبه‌ی ما را با حذف CR7 از لیست دربی مقابل منچسترسیتی، صرفاً به دلایل تاکتیکی خراب کند تا در بازی بیشتر از خود دفاع کند."

این پست متعاقباً توسط خواهر رونالدو، کتیا آویرو، پسندیده شد تا نشان دهد که این فوق‌ستاره به دلایل دیگر خط خورده است.

رانگنیک قبل و بعد از شکست سنگین تیمش مقابل سیتی به خبرنگاران گفت که رونالدو در حال درمان مصدومیت خودش است. او گفت: "من باید بخش پزشکی خود را باور کنم، دکتر ما صبح جمعه قبل از تمرین به ملاقات من آمد و گفت کریستیانو به دلیل برخی مشکلات در خم کننده لگن‌حتی روز شنبه هم نمی‌تواند تمرین کند."

روی کین، کاپیتان سابق یونایتد، با این حال، از جمله کسانی بود که شکست سنگین تیم و عملکرد یونایتدها در داربی را زیر سوال برد. هافبک سابق شیاطین سرخ در پاسخ به این سوال که در خصوص غیبت رونالدو آیا داستانی بیشتر از یک ضربه و مصدومیت جزئی وجود دارد، به اسکای اسپورت گفت: "به نظر می‌رسد وجود دارد. من وقتی سرمربی فقط در مورد این "فلکسور لگن" صحبت می‌کند، آن را متوجه نمی‌شوم. ما در مورد اینکه رونالدو که نوعی ماشین گلزنی و بازیکن تنومدی است صحبت می‌کنیم، او به ندرت آسیب می بیند و هر از چند گاهی با چنین اتفاقاتی از لیست بیرون می‌آید و می‌گوید فلکسور لگن به من نمی‌خورد."

از آنجایی که ادینسون کاوانی نیز برای یونایتد مقابل سیتی حضور نداشت و مارکوس راشفورد تنها مهاجم روی نیمکت تیم روی نیمکت بود، رانگنیک ترجیح داد در نقش‌های هجومی با برونو فرناندز و پل پوگبا بازی را شروع کند. این طرح نتیجه معکوس داد زیرا شیاطین سرخ علی‌رغم اینکه برای مدت طولانی در نیمه اول خود را حفظ کردند، در نهایت شکست سنگینی را تجربه کردند که لطمه‌ای جدی در جاه طلبی‌های باشگاه ایجاد کرد.

یونایتد در رده پنجم جدول لیگ برتر با یک امتیاز کمتر از آرسنال در رده چهارم قرار دارد، اما توپچی‌ها سه بازی عقب مانده را در دست دارند و گروهی از تعقیب و گریز پشت سرشان هنوز در فاصله نزدیکی با شیاطین سرخ قرار دارند.

کد خبر 560205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.