صعود مقتدرانه گیتی‌پسند به لیگ‌برتر/ آغاز دوران سلطه‌گری گیتیزن‌ها در والیبال

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان با شکست دادن گل‌گهر و کسب دو پیروزی مقابل حریف سیرجانی‌اش، به سوپرلیگ والیبال صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در نخستین سال تأسیس رشته والیبالش و حضور در لیگ دسته‌اول باشگاه‌های کشور، موفق شد با کمترین هزینه، بازیکنان و کادر فنی بومی، دوراندیشی و برنامه‌ریزی حساب‌شده؛ با اقتدار و شایستگی به سوپر لیگ والیبال ایران صعود کند.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته‌اول و در گروه نخست، با تیم‌های چادرملو، شهداب‌جوان یزد، همای‌عقاب تهران، توپکا، قارتال سرعین، آریا تنکابن، افق قم و کندوان شمال‌نور همگروه بود.

شاگردان سعید عقیلی بدون تحمل شکست، به‌عنوان صدرنشین از گروهشان صعود کردند و راهی مرحله نخست پلی‌آف و دیدار یک‌چهارم نهایی شدند.

گیتیزن‌ها در این مرحله، مقابل اسپورت‌هوشیار تبریز قرار گرفتند و موفق شدند بازی نخست را با نتیجه سه بر صفر از آن خودشان کنند. اما بازی دوم را نماینده تبریز سه بر یک برنده شد و کار به بازی سوم کشید، در دیدار مهم و پایانی این مرحله، شاگردان سعید عقیلی سه بر یک فاتح میدان شدند و پس از کسب دو پیروزی از سه دیدار با مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.

در مرحله نیمه‌نهایی، گیتی‌پسند در حالی به گل‌گهر سیرجان برخورد کرد که نماینده سیرجان حدود ۱۰ برابر بیشتر از گیتی‌پسند برای والیبالش هزینه کرده است. اما گیتی‌پسندی‌ها در دور رفت این مرحله، روز شنبه چهاردهم اسفندماه در یک تقابل حساس و جذاب، با نتیجه نزدیک سه بر دو گل‌گهر را شکست دادند.

امروز نیز در مصاف دوم گیتی‌پسند و گل‌گهر از ساعت ۱۵ در سالن فدراسیون والیبال جمهوری‌اسلامی ایران مقابل یکدیگر قرار گرفتند؛ گیتی‌پسند امروز در دیدار برگشت نیز با ارائه یک نمایش تحسین‌برانگیز دیگر موفق شد نامش را در فهرست تیم‌های فصل آتی سطح اول لیگ والیبال ایران ثبت کند.

نماینده اصفهان ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ از گل‌گهر گرفت، اما در ست‌های دوم و سوم گل‌گهر به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۳۰ بر ۲۸ به پیروزی رسید و در مجموع ست‌ها دو بر یک پیش افتاد، اما شاگردان عقیلی با تمام وجود ست چهارم را با پیروزی ۲۵ بر ۱۶ از آن خود کردند تا کار به ست پنجم بکشد.

در پایان گیتی‌پسند ست پنجم را ۱۶ بر ۱۴ برد و شایسته‌گونه راهی فینال لیگ دسته‌اول و از همه مهم‌تر لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شد.

کد خبر 560188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.