چرا مدیریت میدان میوه و تره بار اراک به شهرداری سپرده شد؟

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: تامین امنیت غذایی وظیفه اصلی این سازمان است که با افزایش بهره‌وری تحقق خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صفری امروز _دوشنبه شانزدهم اسفند ۱۴۰۰_ در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: از چهار ماه پیش نظارت بر بازار کالاهای اساسی که شامل تولیدات دامی و کشاورزی می‌باشد بر وزارت جهاد کشاورزی سپرده شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی بازار استان برخی گرانفروشی‌ها را نفی نمی‌کنیم و با متخلفان برخورد خواهد شد اما به طور کلی محصولاتی چون برنج، روغن، شکر، مرغ، تخم مرغ به اندازه کافی در استان موجود است و اگر در روزهای آینده شاهد ایجاد صف برای خرید این کالاها باشیم، این صف ناشی از کمبود کالا نخواهد بود بلکه ناشی از عدم هماهنگی‌های بین ارکان ایجادکننده تنظیم بازار است زیرا ما در تأمین کالاهای اساسی مشکلی نداریم و این کالاها به میزان کافی در بازار موجود هستند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد مدیریت میدان میوه و تره بار به شهرداری سپرده شود چرا که نیروهای نظارتی این سازمان بیشتر است.

صفری یادآور شد: نوید می‌دهیم که در روزهای آتی کلنگ اولین کشتارگاه صنعتی استان مرکزی در داودآباد زده خواهد شد، که ۸۰ درصد نیاز استان را پوشش داده و حدود ۳۰ درصد قیمت گوشت را تنظیم خواهد کرد.

کد خبر 560159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.