اصفهان و چالوس تا لیگ‌برتری‌شدن فاصله‌ای ندارند/سال گیتی‌پسند بهاری می‌شود؟

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های کشور امروز با تقابل حساس گیتی‌پسند و گل‌گهر و همچنین مصاف ایرانشید و ستاره‌طبرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های کشور، امروز با انجام دو دیدار کلید می‌خورد.

در نخستین و مهم‌ترین جدال، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ در سالن فدراسیون والیبال جمهوری‌اسلامی ایران با هدف صعود به لیگ‌برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نماینده شایسته اصفهان در دیدار رفت با به‌زانو درآوردن گل‌گهر در یک بازی نفس‌گیر با نتیجه ۳ بر ۲، یک گام به فینال و رسیدن به سوپر لیگ والیبال ایران نزدیک‌تر شد.

در صورت پیروزی گیتی‌پسند در این مسابقه، نماینده اصفهان در نخستین سال حضورش در رشته والیبال، طعم لیگ‌برتری‌شدن را خواهد چشید. اگر گل‌گهر بتواند امروز پیروز بازی شود نیز دو تیم در تعداد برد برابر خواهند شد و کار به بازی سوم در روز چهارشنبه هجدهم اسفندماه کشیده می‌شود.

ناظر دیدار گیتی‌پسند و گل‌گهر اسدالله شاهمرادزاده، ناظر داوری علی یاوری، داور اول محمدمحبوب عشق‌دوست، داور دوم امید فولادی‌وندا و داور ویدئوچک قادر صادقی خواهند بود.

در دیگر بازی امروز نیز، ایرانشید چالوس و ستاره‌طبرستان نوشهر در حالی از ساعت ۱۸ در سالن فدراسیون والیبال به‌مصاف یکدیگر می‌روند.

در بازی دور رفت این دو تیم، ایرانشید چالوس موفق شد در سه ست، ستاره‌طبرستان نوشهر را شکست دهد و به‌مانند گیتی‌پسند تنها به یک برد نیاز دارد تا راهی لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور شود.

این مصاف با نظارت فنی علیرضا داودی، نظارت داوری حمید حق‌بین و با قضاوت مسعود ذوقی به‌عنوان داور اول، مهرداد شوشتری داور دوم و قادر صادقی به‌عنوان داور ویدئوچک برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، با اعلام مصوبه سازمان لیگ والیبال ایران، تنها دو تیم فینالیست لیگ دسته‌اول در این فصل، به سوپر لیگ والیبال ایران سال آینده راه پیدا خواهند کرد.

کد خبر 560142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.