نویدکیا و بحران مصدومیت در خط هافبک سپاهان

با مصدومیت کاپیتان سپاهان، حالا تنها یک هافبک تخصصی در لیست سپاهان حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برخلاف فصل قبل که سپاهان مشکلی بابت مصدومیت بازیکنانش نداشت و با وجود فرسایشی بودن مسابقات، تا آخرین هفته لیگ با طراوت کامل بازی کرد، در این فصل شرایط به گونه‌ای متفاوت برای سپاهان رقم خورده است و در اوج مسابقات در نیم فصل دوم، مصدومان سپاهان هر روز بیشتر می‌شوند.

تا پیش از بازی با فجرسپاسی، طبق اعلام کادر فنی سپاهان، حسن شوشتری و یاسین سلمانی مصدوم بودند. شوشتری به دلیل پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل از میادین دور است و سلمانی نیز که یک بار مصدومیت نسبتاً طولانی‌مدت در این فصل را پشت سر گذاشته بود، بار دیگر مصدوم شده است و فعلاً نمی‌تواند طلایی‌پوشان را همراهی کند. با شروع دیدار فجرسپاسی نیز مشخص شد مسعود ریگی به‌دلیل مصدومیت در لیست حضور ندارد و سروش رفیعی نیز مصدومیت جزئی داشته است و کادر فنی صلاح دیده بود او را از ابتدا در ترکیب قرار ندهد.

با این حال، این پایان داستان مصدومان سپاهان نبود و در همان دقایق ابتدایی دیدار با فجرسپاسی، جلال‌الدین علی‌محمدی، کاپیتان طلایی‌پوشان نیز به نظر به‌دلیل کشیدگی همسترینگ نتوانست به بازی ادامه دهد تا یک مهره دیگر نیز به جمع مصدمان سپاهان در خط هافبک اضافه شود. با خروج او حتی نویدکیا مجبور شد برخلاف اکثر بازی‌های فصل تنها با دو هافبک به بازی ادامه دهد و به سیستم دو مهاجمه روی بیاورد.

حسن شوشتری، یاسین سلمانی، سروش رفیعی، مسعود ریگی و جلال‌الدین علی‌محمدی که همگی هافبک هستند، مصدومان شاخص سپاهان در فاصله حدود یک ماه تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌روند. درحال‌حاضر تنها محمد کریمی به عنوان هافبک در لیست بازیکنان اصلی سپاهان حضور دارد و فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده به دلیل مصدومان زیاد به‌ناچار در خط هافبک به کار گرفته می‌شوند.

با این حال محرم نویدکیا باید بررسی کند که دلیل مصدومیت‌های نسبتاً زیاد این فصل سپاهان فشردگی مسابقات و برگزاری بازی‌ها هر پنج روز یک بار است یا عوض شدن مربی بدن‌ساز نسبت به فصل قبل.

کد خبر 560117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.