مالک چلسی با محافظ در جلسات شرکت می‌کند!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز دوشنبه شانزدهم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

سان:

* تیم فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه‌هایی است که آیزایا جونز ستاره آینده‌دار میدلزبرو را دنبال می‌کند و خواهان جذب او در پنجره نقل و انتقالات است.

* کانر مک گرگور بوکسور ایرلندی فاش کرد که تلاشش برای خرید باشگاه فوتبال چلسی جدی است. او برای این منظور پیشنهاد ۱/۵ میلیارد پوندی ارائه داده اما مالک روس ۲/۶ میلیارد طلب کرده است.

* مائوریتزیو ساری سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال لاتزیو می‌خواهد در تابستان امسال برای دروازه تیمش با کپا آریزابالاگا، بازیکن چلسی قرارداد بسته شود.

* تیم فوتبال وستهم انگلیس برای تقویت ترکیب خود برای رقابت با سایر تیم‌ها، از همین حالا به دنبال آمادو اونانا، ستاره خط میانی لیل فرانسه است.

* تیم فوتبال نیوکاسل که با وجود مالکان عرب مشکل مالی حس نمی‌کند، در حال ارائه پیشنهاد ۵۰ میلیون پوندی برای موسی دیابی، وینگر بایرلورکوزن است.

* تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی خط دفاعی تیم فوتبال چلسی، بسته دستمزد ۹۵۰۰۰ پوندی خود در هفته را با گرفتن ۳۰۰ پوند از طرفداران برای ارسال پیام‌های ویدئویی، افزایش می‌دهد.

دیلی میرر:

* به گفته داریجو سرنا، مدیر فوتبال شاختار دونتسک، بازی آتی اسکاتلند در مقدماتی جام جهانی مقابل اوکراین به دستور الکساندر چفرین، رئیس یوفا، تا ماه ژوئن به تعویق افتاده است.

* روی هاجسون سرمربی تیم فوتبال واتفورد که شب گذشته، یکشنبه پانزدهم اسفند در هفته بیست‌وهشتم لیگ جزیره با نتیجه سه بر یک مغلوب آرسنال شد، به هوادارانی که یکی از تعویض‌های او را هو کردند، گفت: من ترکیب تیم را انتخاب می‌کنم زیرا به قضاوت شما اعتماد ندارم.

دیلی میل:

* مایکل روبین، تاجر آمریکایی، خبر علاقه خود برای خرید چلسی از رومن آبراموویچ رد کرد. این مرد ۴۹ ساله صاحب گروه کالاهای ورزشی Fanatics است.

* بارسلونا با شکست دادن رقیب اصلی خود، رئال‌مادرید، برای امضا با بازیکنان جوان، پابلو توره، بازیکن جوان را از راسینگ سانتاندر به خدمت گرفت.

* امشب دوشنبه شانزدهم اسفندماه تیم فوتبال اورتون از هفته بیست‌وهشتم لیگ جزیره، میهمان تاتنهام است. فرانک لمپارد، سرمربی اورتون می‌گوید انتظار استقبال دوستانه از سوی هواداران تاتنهام به عنوان بازیکن سابق چلسی را ندارد، اما او معتقد است که این وضعیت برای کمک مربی‌اش اشلی کول، بدتر خواهد بود.

دیلی استار:

* بارونس کارن بردی، نایب‌رئیس وستهم اعتراف کرد که در یکی از نخستین بارهایی که پس از اعلام حمله روسیه به اوکراین و ایجاد مشکل برای مالک روس چلسی، با رومن آبراموویچ روبه‌رو شده، او با محافظان مسلح در جمع حاضر شده است.

کد خبر 560070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.