نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال+جدول

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز با پیگیری هشت دیدار پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه پانزدهم اسفند ماه_ هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال+جدول

سپاهان ۲- فجر سپاسی صفر

تیم سپاهان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش جهان میزبان فجر سپاسی بود. در این دیدار شهریار مغانلو در دقایق ۴۳ و ۷۴ برای سپاهان گلزنی کرد. شاگردان محرم نویدکیا با ۳۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول و فجر سپاسی با ۱۵ امتیاز در جایگاه چهاردهم هستند.

شهر خودرو صفر- تراکتور صفر

شهر خودرو میزبان تیم تراکتور بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. شهر خودرو با ۹ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و تراکتور با ۱۷ امتیاز در جایگاه سیزدهم است.

مس رفسنجان صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

تیم مس رفسنجان میزبان نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار بدون گل به پایان رسید. شاگردان ربیعی با ۳۴ امتیاز در رده چهارم و نفت مسجد سلیمان با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.

پیکان صفر - نساجی ۱

تیم‌های پیکان و نساجی در خانه پیکان مقابل هم قرار گرفتند و این دیدار با برتری تک گله نساجی به پایان رسید. تیم پیکان با ۳۰ امتیاز تیم ششم جدول و نساجی با ۲۶ امتیاز تیم تیم دهم جدول هستند.

آلومینیوم اراک صفر - هوادار یک

تیم آلومینیوم اراک مقابل هوادار با نتیجه یک بر صفر شکست را تجربه کرد. شاگردان عنایتی با ذوب آهن هم امتیاز هستندو در جایگاه یازدهم قرار دارند، شاگردان خطیبی نیز با ۲۶ امتیاز در رده نهم قرار دارند.

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال+جدول

فولاد ۱ - ذوب آهن ۲

فولاد خوزستان و ذوب‌آهن از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای فولاد مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۲ بر ۱ گاندوها به پایان رسیدلوسیانو پریرا در دقیقه ۲ برای فولاد و سعید باقرپسند و سینا اسدبیگی در دقایق ۳۲ و ۸۸ برای ذوب‌آهن در این بازی گلزنی کردند. ذوب‌آهن با این سه امتیاز موفق شد در جدول ۲۵ امتیازی شود و در جایگاه دوازدهم قرار گیرد تیم نکونام نیز با ۲۹ امتیاز تیم هشتم جدول است.

استقلال ۲_ گل گهر سیرجان یک

شاگردان فرهاد مجیدی در دیداری پرحاشیه به مصاف تیم گل گهر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی‌های پایتخت به پایان رسید. آبی پوشان حالا با توجه به نتیجه پرسپولیس با اختلاف امتیاز ۶ در صدر جدول قرار دارند. از سوی دیگر شاگردان قلعه نویی با ۳۲ امتیاز پنجم هستند.

صنعت نفت آبادان ۲_ پرسپولیس صفر

در آخرین دیدار هفته قرمزهای پایتخت با نتیجه دور از انتظار برابر صنعت نفت متوقف شدند. قرمزها که در کورس قهرمانی هستند با این شکست اختلاف امتیاز خود را با صدر نشین لیگ بیشتر می بیند و باید دید در هفته‌های آینده می‌توانند آن را کم کنند یا خیر. از طرف دیگر تیم علیرضا منصوریان با کسب سه امتیاز این بازی ۳۰ امتیازی شده و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفتند.

جدول نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر:

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال+جدول

جدول رده بندی لیگ برتر:

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال+جدول

برنامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال:

جمعه ۲۰ اسفند:

ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک، ساعت ۱۵، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

گل‌گهر سیرجان - پیکان تهران، ساعت ۱۶، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان

نساجی مازندران - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۶، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس، ساعت ۱۸، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

استقلال - صنعت نفت آبادان، ساعت ۲۰، ورزشگاه آزادی

شنبه ۲۱ اسفند:

هوادار تهران - مس رفسنجان، ساعت ۱۴، ورزشگاه پاس قوامین

تراکتور تبریز - فولاد خوزستان، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز

فجر سپاسی شیراز - پدیده مشهد، ساعت ۱۶، ورزشگاه حافظیه شیراز

کد خبر 560019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.