سپاهان از صعود به مرحله فینال لیگ برتر والیبال بازماند

طلایی پوشان اصفهانی که به عنوان تیم صدرنشین به مرحله پلی آف صعود کردند، در مرحله نیمه نهایی مسابقات را به پیکان واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال سپاهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باید در دو بازی مقابل پیکان قرار می‌گرفت که در نخستین بازی سپاهانی در سه ست متوالی بازی را به پیکان واگذار کردند.

امروز یکشنبه _پانزدهم اسفند ماه_ تیم والیبال سپاهان در دومین بازی مرحله نیمه نهایی مقابل پیکان قرار گرفت که ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع پیکان تمام شد، ست دوم سپاهانی‌ها موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شوند، ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ با پیروزی شاگردان اکبری همراه بود، ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود پیکان تمام شد تا در نهایت پیکان با نتیجه سه بر یک برنده این دیدار باشد.

سپاهانی‌ها اگر موفق می‌شدند در این بازی به پیروزی برسند، کار به بازی سوم می‌کشید ولی شکست خوردند تا پیکان دوباره بعد از پنج سال فینالیست لیگ برتر والیبال شود.

در اولین مسابقه امروز نیز تیم مقاومت شهداب یزد سه بر یک فولاد سیرجان ایرانیان را شکست داد و به دیدار نهایی صعود کرد تا دو تیم فولادی لیگ برتر به رتبه سومی این رقابت‌ها اکتفا کرده باشند و پیکان و شهداب در دیدار نهایی به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان سال گذشته نیز به همراه لبنیات هراز آمل در سکوی سوم لیگ برتر ایستاد.

فینال لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه مسابقه در روزهای ۲۲، ۲۴ و ۲۶ اسفندماه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 560009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.