ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۳۰و۱۹دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت‌نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر خلیج‌فارس، پرسپولیس در یک مصاف خارج از خانه مقابل صنعت‌نفت آبادان قرار خواهد گرفت. سرخ‌پوشان پایتخت پس از پیروزی حیاتی مقابل مس رفسنجان، حالا برای رسیدن به استقلال در صدر جدول، به‌شدت نیاز دارد تا صنعت‌نفت را در تختی آبادان شکست دهد و امیدوار باشد تا امیر قلعه‌نویی و شاگردانش در گل‌گهر، استقلال را متوقف کنند.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

چارچوب دروازه گوهری می‌ماند

پس از اینکه یحیی گل‌محمدی در پست دروازه تغییر ایجاد کرد و به‌جای حامد لک در مصاف مقابل مس از گوهری استفاده کرد، می‌خواهد باز هم به او اعتماد کند و دروازه تیمش را در دیدار امروز به احمد گوهری بسپارد.

خط دفاعی پرسپولیس بالاخره کلین‌شیت می‌کند؟

علی شجاعی، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف و رامین رضائیان چهار مدافع سرخ‌پوشان در برابر صنعت‌نفت هستند. باید دید این چهار نفر می‌توانند پس از چند هفته در مقابل خط هجومی حریف مقاومت کنند و دروازه پرسپولیس را بسته نگه‌دارند یا خیر.

یک تغییر در میانه میدان برای قرمزها

کمال‌الدین کامیابی‌نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان و مهدی ترابی در دیدار هفته بیست‌ویکم پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان حضور خواهند داشت تا به خط هجومی تیمشان در راه گلزنی کمک و عبدی و امیری را تغذیه کنند. پرسپولیس با صلاح‌دید گل‌محمدی در این دیدار، از محمد شریفی به‌جای سرلک استفاده خواهد کرد.

عبدی دوباره به اوج برگشت

در خط هجومی پرسپولیس، پس از مصدومیت حامد پاکدل مهاجم گلزن قرمزها، مهدی عبدی دوباره به ترکیب پرسپولیس بازگشت و در دیدار حس مقابل مس موفق به زدن دو گل شد تا کمک زیادی به پیروزی تیمش کند. روحیه بالای او قطعاً به کمک یحیی می‌آید تا پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت نیز سه امتیاز کامل را کسب کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان

احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضائیان، علی شجاعی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی

کد خبر 559701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.