ترکیب احتمالی استقلال برابر گل‌گهر سیرجان

امروز در یکی از بازی‌های مهم هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز _یکشنبه پانزدهم اسفندماه_ وارد هفته بیست‌ویکم می‌شود و در یکی از دیدارهای مهم، استقلال صدرنشین رودرروی گل‌گهر امیر قلعه‌نویی قرار می‌گیرد. این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ و به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران انجام می‌شود.

به همین مناسبت قصد داریم ترکیب احتمالی استقلال برابر گل‌گهر سیرجان را مورد بررسی قرار دهیم.

دروازه‌بان، حسین حسینی

مطابق معمول اکثر دیدارهای این فصل، به نظر می‌رسد که حسین حسینی که امسال عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته است، با تصمیم فرهاد مجیدی در درون دروازه آبی‌پوشان پایتخت قرار بگیرد.

معضل خط دفاعی در مقابل چشمان رافائل

با سرباز شدن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن آبی‌پوش و پیوستن آن‌ها به ملوان، استقلال قطعاً با مشکل مواجه خواهد شد. در دیدار امروز محمد دانشگر و روزبه چشمی یا عارف غلامی در قلب خط دفاعی تیم قرار خواهند داشت؛ ضمن اینکه رافائل سیلوا خرید جدید فرهاد امروز در ورزشگاه حضور خواهد داشت. صالح حردانی و جعفر سلمانی هم سمت راست را تکمیل می‌کنند. البته با توجه به آشتی و برگشتن وریا غفوری به تیم، باید دید سمت راست به چه کسی می‌رسد.

خط هافبک در اختیار همان همیشگی‌ها

در این قسمت از زمین، حدس زدن اینکه چه کسی برای استقلال به میدان می‌رود، کار چندان سختی نیست. با توجه به اینکه دیدار امروز حساس است، می‌توان انتظار داشت که مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس مانند اکثر دیدارها فیکس باشند. نمایش دلپذیر خرید جدید عزیز بک آمانوف ازبک هم او را آرام‌آرام به مهره اصلی تبدیل کرده و تأثیرگذاری رودی ژستد هم این بازیکن را فرد ثابت استقلال کرده است.

خط حمله ثابت است؟

برای بخش آتش، می‌توان انتظار داشت که فرهاد مجیدی از امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا استفاده کند. حسین‌زاده یک بازیکن جوان و سرحال است که علی‌رغم سن کم، نمایش خوبی در پیراهن استقلال دارد؛ او حتی هفته گذشته، گل مهم و سه امتیازی را در مصاف با تراکتور وارد دروازه حریف کرد. کوین یامگا هم که اصلاً نیازی به بحث ندارد؛ عملکرد خیره کننده او و قرارگیری در رده دوم جدول گلزنان لیگ پشت سر منشای ۱۱ گله، با هشت گل، گویای همه چیز است.

با این حساب، ترکیب احتمالی استقلال برابر گل‌گهر با سیستم ۴-۴-۲ به شکل زیر است:

حسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، صالح حردانی، جعفر سلمانی، عزیز بک آمانوف، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، رودی ژستد، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا

کد خبر 559700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.