نگاه ویژه شهرداری اراک بر تجهیز آتش‌نشانان

رئیس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک از سازمان آتش نشانی شهرداری بازدید و مشکلات، کاستی ها و برنامه های آتی این سازمان را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن قربانی در جریان بازدید از سازمان آتش نشانی شهرداری اراک، اظهار کرد: زحمات و فداکاری‌های آتش نشانان قابل تقدیر و ستایش است که امیدواریم شورای دوره ششم با تمام توان در راستای رفع مشکلات این عزیزان در سال آتی گام‌های مؤثری بردارد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر اراک افزود: نوسازی ناوگان خودرویی و موتوری سازمان آتش نشانی با توجه به حساسیت مأموریت‌های محوله به این سازمان در بودجه سال آینده به طور ویژه مد نظر قرار گرفته و اعضای شورای شهر بر تجهیز شدن آتش نشانان به تجهیزات حفاظت فردی و انفردای تأکید ویژه دارند.

گفتنی است؛ در این بازدید که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک از چهار ایستگاه آتش نشانی، زمین ایستگاه کوی کوثر و سالن آموزشی و ورزشی سازمان آتش نشانی اراک بازدید و ضمن دیدار با آتش نشانان، از نزدیک و به صورت رودرو در جریان مشکلات کاری این عزیزان قرار گرفتند.

کد خبر 559690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.