کشف یک میلیارد ریال اقلام آرایشی در کاشان

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشف یک میلیارد ریال اقلام آرایشی در کاشان خبر داد.

محسن تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در کاشان اظهار کرد: یک میلیارد ریال اقلام آرایشی در کاشان کشف شد که برخوردهای خوبی در این زمینه صورت گرفت به نحوی که سال گذشته برای متخلفان در این زمینه هشت پرونده تشکیل شد و امسال به دلیل نتیجه مثبت این طرح تنها یک پرونده به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۳۶ پرونده در حوزه آرایشی و بهداشتی در سال گذشته صادر شده است، گفت: در ۹ ماهه سال جاری یک هزار و ۱۹۸ پرونده صادر شده است و از سوی دیگر ۴۵۰ بازدید از ۸۲ مرکز تولید مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی صورت گرفته است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه ۶۱ کارگاه مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی در منطقه کاشان وجود دارد، تصریح کرد: در حوزه آرایشی بهداشتی اقدامات خوبی صورت گرفته؛ به نحوی که سال گذشته ۶۱ میلیون تومان و سال جاری ۳۸ میلیون تومان میزان کشفیات بوده است.

تقی‌زاده تصریح کرد: با نظارت صورت گرفته سه پرونده تخلف برای واحدهای متخلف تشکیل شده اما خوشبختانه با نظارت صورت گرفته تخلف به حداقل کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: ۴۵ مرکز عرضه تجهیزات پزشکی در کاشان و آران‌وبیدگل فعال هستند و ۱۳ کارخانه تولید تجهیزات پزشکی در کاشان وجود دارد و با صدور مجوز و راه‌اندازی دیگر واحدهای تولیدی تجهیزات پزشکی کاشان به عنوان یکی از قطب‌های تولید تجهیزات پزشکی در کشور می‌تواند مطرح شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه برخی اقلام مصرفی با شیوع ویروس کرونا به شدت افزایش یافت، افزود: تمام تجهیزات مصرفی و اقلام مصرف شده بر اساس لیبل صادر شده برای محصول ثبت می‌شوند و از این رو برخوردهای خوبی در این زمینه صورت گرفت به نحوی که سال گذشته برای متخلفان در این زمینه هشت پرونده تشکیل شد و امسال به دلیل نتیجه مثبت این طرح تنها یک پرونده به ثبت رسید.

کد خبر 559652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.