مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز برگزار شد

دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان البرز همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس‌جمهور به صورت ویدئوکنفرانس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی عبداللهی ظهر امروز _شنبه، چهاردهم اسفندماه_ در حاشیه بهره‌برداری از دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز همزمان با سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: زحمات و تلاش‌های مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قابل تقدیر است؛ چراکه این افراد نیز خیران و ایثارگرانی هستند که به محرومین و مستضعفان کمک می‌کنند.

استاندار البرز ادامه داد: مأموریت‌ها و خدمات این نهاد، گسترده و خطیر است و افراد مؤمن و خدومی در این عرصه فعالیت دارند.

وی گفت: امید است به مرحله‌ای برسیم که در کشورمان با تحقق کامل عدالت علوی تمام محرومین و نیازمندان به توانمندی برسند و نیازی به کمک نداشته باشند.

استاندار البرز تاکید کرد: همچنین افتتاح سامانه هوشمند خدمات‌رسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) اقدام بسیار شایسته‌ای است که کرامت افراد را حفظ می‌کند و اطلاعات جامعی از افراد نیازمند احصا می‌شود.

در این مراسم سراسری با حضور رئیس‌جمهور هشت هزار و ۷۰۰ مسکن مددجویی در کشور و ۱۱۰۰ مسکن در البرز، رونمایی از سامانه امداد هوشمند و کارآمد و جشن توانمندسازی ۵۴ هزار خانوار در کشور و ۳۷۲ خانوار در البرز، محقق شد.

کد خبر 559560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.