به اندازه کافی سلاح‌های موثر با دانش بومی داریم

فرمانده کل سپاه با بیان این‌که تکیه‌گاه ما سلاح نیست بلکه عزم و اراده و ایمان است، گفت: با این وجود بحمدالله به اندازه کافی سلاح های موثر با دانش بومی داریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه با تقدیر از اقدامات تحولی و هوشمندانه با نگاه به آینده فناوری توسط نیروی هوافضای سپاه در پیشبرد راهبرد بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی، اظهار کرد: زمانی از دست‌های خالی صحبت می‌کردیم و جنگیدیم، در همان مقطع هم بر جبهه دشمنان پیروز شدیم، اما امروز همان ایمان را داریم، همان امام و فرمانده را داریم، همان ملت و آرمان را داریم؛ اما به فضل الهی دست‌هایمان پر است.

وی تجلی ظهور قدرت واقعی را در موشک، پهپاد، پدافند، هواپیما و شناور دانست و افزود: ریشه این قدرت و سرشت و خلقت آن در باورها، اعتقادات و قلب و ذهن انسان‌ها است.

فرمانده کل سپاه با بیان این‌که قدرتی که توسط طاغوت به کسی داده شود نمی‌جنگد، گفت: ارتشی که بسیار مجهز بود، امروزی بود، توسط قدرت آمریکا در افغانستان حتی برای ۱۰ دقیقه نجنگید.

سلامی با تاکید بر اینکه تکیه‌گاه ما سلاح نیست، بلکه عزم، اراده و ایمان ما است، تاکید کرد: با این وجود بحمدالله به اندازه کافی سلاح‌های مؤثر با دانش بومی داریم.

کد خبر 559548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.