بازار آمریکای‌جنوبی زیر نظر توپچی‌ها

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، شنبه چهاردهم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۸ قرار است در بریتانیا و جمهوری ایرلند با میزبانی مشترک برگزار شود و قرار است بدون رقابت با سایر مناقصه‌ها، مسابقات برگزار شود.

* دکلن رایس اعتراف می‌کند که در بحبوحه نبرد وستهم برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر این فصل، او ناامید است و حس می‌کند که نمی‌تواند با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

* براساس گزارش‌ها، هانسیورگ ویس، میلیاردر سوئیسی، به دلیل بی‌احترامی به مالک روسی، رومن آبراموویچ و علی‌رغم اینکه سابقه فوتبالی ندارد، مجبور به خرید تیم لیگ برتری چلسی شده است.

* پاری سن ژرمن قیمت ۲۱ میلیون پوندی برای جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی تعیین کرده است. این در حالی است که استیون جرارد، سرمربی استون ویلا به بازیکن سابق لیورپول نگاه می‌کند، و خواهان جذب او است.

بازار آمریکای جنوبی زیر نظر توپچی‌ها

سان:

* جسی لینگارد بازیکن منچستریونایتد مورد هدف سارقانی قرار گرفت که بیش از ۱۰۰۰۰۰ پوند لباس و جواهرات را از خانه او در ژانویه به سرقت بردند.

* گابریل مارتینلی فاش کرده است که می‌خواهد «تمام عمر» خود را در آرسنال بماند و به بازگشت این باشگاه به لیگ قهرمانان کمک کند. مارتینلی در این فصل چهار گل برای آرسنال در لیگ برتر به ثمر رسانده است

دیلی اکسپرس:

* سویا که در نقل و انتقالات زمستانی مهاجم منچستر را جذب کرده، قبلاً تصمیم گرفته است که در پایان فصل آنتونی مارسیال را به شکل دائمی از منچستریونایتد به خدمت بگیرد.

* منچستریونایتد با اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس تماس گرفته و پیشنهاد سرمربیگری داده و قرار است او درمورد این پیشنهاد برای برای فصل آینده فکر کند.

تایمز:

* چهره‌های ارشد ورزش بریتانیا به مقامات سفارت گزارش دادند که در جریان برگزاری مسابقات المپیک زمستانی ۲۰۱۴ و جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه مورد حمله جنسی در روسیه قرار گرفتند.

* توتو وولف راننده سابق فرمول یک مدیر مرسدس، مدعی شده است که مایکل ماسی، مدیر سابق مسابقه فرمول یک، در جریان مسابقه آخر فصل گذشته توسط ردبول "رد" شده و او با یکی از اعضای تیم "رابطه دوستانه" داشته است.

دیلی تلگراف:

* پیشنهاد و شانس تاد بوهلی برای خرید چلسی پس از اینکه احتمال رد شدن پیشنهاددهندگان از کشورهای حساس سیاسی وجود دارد، افزایش یافته است.

* ایولیان بویکو، نوجوان اوکراینی گفت که اگر به سن کافی برسد، ورزش اسنوکر خود را با اسلحه عوض می‌کند و به نبرد با روسیه در سرزمین خود می‌پیوندد.

* شرکتی که استادیوم جدید ۵۰۵ میلیون پوندی اورتون را در ساحل مرسی ساید می‌سازد، نشان داده که مطمئن است بودجه در دسترس است و با تحریم‌های قریب‌الوقوع دولت علیه علیشیر عثمانوف (روس)، شریک فرهاد مشیری مالک باشگاه، روند ساخت‌وساز را متوقف نخواهد کرد.

بازار آمریکای جنوبی زیر نظر توپچی‌ها

روزنامه گاردین:

* ادینسون کاوانی قرار است با پایان قراردادش در تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کند و گزینه ترجیحی مهاجم برای پیوستن به باشگاهی در اسپانیا است.

* آنتونیو کونته گفته است که پزشکان تاتنهام باید به طور علنی توضیح دهند که چرا الیور اسکیپ به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه لگن همچنان با غیبت طولانی مدت مواجه شده است.

دیلی میرر:

* آرسنال قصد دارد بازار آمریکای جنوبی را برای جذب بازیکنان آینده هدف قرار دهد. برای همین منظور، ژیلمار لورا، مدافع راست پرویی از قبل برای انتقال تابستانی مورد توجه قرار گرفته است.

* پس از اینکه ادعا شد بازیکنانی در رختکن، توانایی هری مگوایر را زیر سوال برده‌اند، منچستریونایتد در حال برنامه‌ریزی برای خرید یک مدافع میانی «کلاس جهانی» است.

کد خبر 559468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.