تصادف زنجیره‌ای در اتوبان میثمی ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدوم شدن ۱۰ نفر در تصادف زنجیره‌ای اتوبان میثمی اصفهان، خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صبح امروز _جمعه سیزدهم اسفندماه_ حادثه برخورد یک کامیون خاور با خودروی سواری سمند در اتوبان میثمی به سمت اقارب‌پرست به مرکز اورژانس ۱۱۵ اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه منجر به تصادف زنجیره‌ای حدود ۱۰ خودرو دیگر شامل سواری‌های سمند، پراید و پژو با یکدیگر شده بود که بلافاصله چهار آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان اصفهان به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در این حادثه ۱۰ نفر ۱۷ تا ۶۱ ساله شامل شش مرد و چهار زن مصدوم شدند و وضعیت عمومی آنها مطلوب است.

وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات فوری توسط کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان‌های کاشانی و الزهرا منتقل شدند و یک مصدوم در محل طی درمان سرپایی مداوا شد.

عابدی با بیان اینکه شهروندان در هنگام رانندگی با توجه کامل به جلو و در صورت مشاهده حادثه با دقت عبور کنند، خاطرنشان کرد: هرگونه توقف یا کاهش سرعت برای تماشای صحنه حادثه می‌تواند منجر به وقوع حوادث بعدی و تصادفات زنجیره‌ای باشد.

کد خبر 559380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.