رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا به میزبانی ایران برگزار می‌شود

یازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا از روز جمعه سیزدهم اسفندماه به میزبانی ایران انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا از روز جمعه سیزدهم اسفندماه به میزبانی کشورمان در محل خانه تکواندو آغاز می‌شود.

با اعلام فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاههای آسیا طی روزهای جمعه سیزدهم و شنبه چهاردهم اسفندماه با حضور ۲۱۰ تکواندوکار از کشورهای "ایران، قزاقستان، ازبکستان، هند، پاکستان، عراق، اردن، عمان، افغانستان، امارات و پناهندگان " در خانه تکواندو به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

مسابقات بخش زنان با شرکت ۶۴ تکواندوکار در کلیه اوزان جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و در بخش مردان نیز ۱۴۶ هوگوپوش شنبه چهاردهم اسفندماه به روی «شیء هاپ چانگ» می‌روند.

بر اساس برنامه اعلام شده، پذیرش تیم‌ها از فردا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۳ ظهر ادامه خواهد داشت. وزنکشی تکواندوکاران حاضر در این رقابت‌ها طی ساعات ۱۶ و ۱۸ عصر همان روز و نیز جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم‌ها ساعت ۱۹ انجام خواهد شد. کلیه برنامه‌های فوق در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

ایران با شش تیم در گروه مردان "تیم‌های شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن و فرمانیه" و در گروه بانوان" فتح صدر البرز، لوزام خانگی کن و بیمه تجارت نو " به مصاف رقبای خارجی خود می‌روند.

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷,۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

کد خبر 559273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.