عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ اسفندماه

در این بسته خبری از تخلیه ساختمان در حال ریزش گلستان تا افزایش بودجه شهرداری مرند و زنده‌گیری ۶۰۰ قلاده سگ را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تفاهم‌نامه شهرداری بناب با بخش خصوصی

فرید پناهی، شهردار بناب از امضای تفاهم‌نامه توسعه فعالیت‌های مالی و سرمایه‌گذاری شهرداری بناب با بخش خصوصی خبر داد و گفت: بناب در راستای افزایش سرانه شهروندی از بودجه شهرداری و ایجاد ظرفیت‌های مالی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری و جذب منابع بیشتر برای اجرایی کردن پروژه‌های شهری، تفاهم نامه لازم با بخش خصوصی امضا کرد.

افزایش ۷۷ درصدی بودجه شهرداری مرند

رضا نظری، شهردار مرند گفت: برای سال ۱۴۰۱ حدود ۱۸۶ میلیارد تومان تصویب شده که ۷۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

ثبت ملی باغات نظرآباد

علی صفری، شهردار نظرآباد گفت: مدیریت شهری نظرآباد درصدد است در راستای حفظ باغات و افزایش فضای سبز شهری، باغات این شهر را ثبت ملی کند.

زنده‌گیری ۶۰۰ قلاده سگ در بیرجند

موسی میرزایی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: در یک ماه اخیر حدود ۶۰۰ قلاده سگ ولگرد از سطح شهر با سلاح بیهوش‌کننده جمع‌آوری و به پناهگاه تحویل شده است.

تخلیه ساختمان در حال ریزش گلستان

سیدمحمد میرزمانی، شهردار گلستان از تخلیه فوری ساختمان در حال ریزش در این شهر خبر داد و گفت: یک ساختمان دو طبقه قدیمی به دلیل گودبرداری و داشتن انشعاب غیراستاندارد با خطر ریزش مواجه شده است.

آغاز طرح استقبال از بهار سازمان مدیریت پسماند قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از آغاز طرح استقبال از بهار این سازمان با عنوان آب و جاروی بهاری خبر داد و گفت: مدت طرح آب و جاروی بهاری حدود یک ماه خواهد بود و تعداد ۱۰۰ نفر از نیروهای این سازمان متشکل از ۹۰ نفر پاکبان و ۱۰ نیروی نظارتی در این طرح مشارکت دارند.

جمع‌آوری نخاله و مصالح ساختمانی از معابر سبزوار

سعید رضا فصیحی، معاون خدمات شهری شهردار سبزوار گفت: با توجه به نزدیک شدن آغاز سال نو، جمع‌آوری نخاله‌های مصالح ساختمانی که در معابر انبار شده ضرورت دارد.

کاشت گل‌های زینتی در ساری

در آستانه فرارسیدن بهار ۱۴۰۱ و به‌منظور افزایش زیبایی‌های بصری، بلوارها میدان‌ها، لچکی‌ها و پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر ساری با انواع گل‌های فصلی و دائمی مزین می‌شود.

تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری نوش‌آباد

احمدرضا طحانی، شهردار شهر نوش‌آباد از تصویب بودجه ۱۴۰۱ شهرداری به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

کد خبر 559259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.