دریافت تخفیف از بیمه‌ها با ارائه برگه تاریخچه پلاک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شهروندان با دریافت برگ سابقه و تاریخچه پلاک وسیله نقلیه خود از مراکز تعویض پلاک و ارائه آن به نمایندگی شرکت‌های بیمه می‌توانند از تخفیف‌های قابل توجه بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی در جلسه مشترک با رؤسای نمایندگی شرکت‌های بیمه در استان اصفهان با بیان اینکه برآیند عملکرد پلیس و بیمه‌ها باید منجر به رضایت مردم شود، اظهار کرد: باید به بررسی مشکلات مردم در پرداخت خسارت بدون کروکی و چگونگی فرآیند استفاده مالکان از تخفیف بیمه‌ها در زمان تعویض پلاک پرداخت.

وی به انتقاد مردم در خصوص جبران زیان مالی در تصادفات خسارتی توسط بیمه‌ها اشاره کرد و افزود: براساس توافق صورت گرفته تا سقف ۱۶ میلیون تومان نیاز به اخذ کروکی از پلیس نیست و شرکت‌های بیمه موظف به پرداخت زیان مالی فرد زیان دیده در تصادف خسارتی هستند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در بیشتر کشورهای دنیا کارشناسان شرکت‌های بیمه در صحنه تصادف حاضر می‌شوند، گفت: از شرکت‌های بیمه انتظار داریم که نسبت به پرداخت خسارت کامل و جبران ضرور و زیان طرفین برابر قانون اقدام و از سردرگمی مردم جلوگیری کنند.

محمدی در خصوص تخفیف بیمه‌ها به رانندگان گفت: طبق توافق صورت گرفته شهروندان می‌توانند با دریافت برگه سابقه و تاریخچه پلاک وسیله نقلیه خود از مراکز تعویض پلاک و ارائه آن به نمایندگی شرکت‌های بیمه از تخفیف‌های قابل توجه داده شده استفاده کنند.

کد خبر 559223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.