احیای باغ ۳۳هکتاری رودخانه صفارود

شهردار رامسر از احیای باغ ۳۳هکتاری و ساماندهی رودخانه صفارود خبر داد.

علی امینی‌شاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه کار مطالعاتی چشم‌اندازسازی و هدفمند کردن شهر و شهرداری در مناقصه است و با انتخاب مشاور هدفمند در راستای حرکات شهر حرکت خواهیم کرد، اظهار کرد: همه ادارات و نهادها در چشم‌انداز سازی شهر نقش ایفا خواهند کرد.

وی افزود: احیای باغ ۳۳ هکتاری، رودخانه صفارود و هدایت آب‌های سطحی به زودی عملیاتی می‌شود و در رودخانه صفارود ۱۰۱ هکتار استحصال شد و در کمیته فنی رایزنی و با تفاهمنامه سازمان آب پروژه گردشگری واگذار می‌شود.

شهردار رامسر با بیان اینکه چارچوب شهرها بر پایه تفکر مهندسی بنا شده و باید مدیران عالم بر مهندسی باشند و برای آسایش و امنیت مردم نقش‌آفرینی کنند، خاطرنشان کرد: باید ایده‌ای به کار گرفته شود تا فضای شهروند سالاری گسترش پیدا کرده و حضور مردم در شهرداری کمتر شده و مدیریت پایدار سفر انجام بگیرد.

امینی‌شاد تاکید کرد: شهروندسالاری از دایره ساختمانی و نوسازی استارت می‌خورد و با نظام مهندسی که پایه قوی دارد لینک خواهیم شد.

وی درخصوص اجرای پروژه‌های شهرداری رامسر، گفت: واحد عمران پروژه‌های خوبی تعریف کرده که زیر بنایی است و ۴۰ میلیارد تومان در حال اجرا و ۶۰ میلیارد تومان در مناقصه و با انتخاب پیمانکار آغاز خواهد شد.

کد خبر 559173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.