رنگ‌آمیزی جداول شهری اصفهان در ۴ طیف رنگی

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: رنگ‌آمیزی جداول خیابان‌های شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۱ برای نخستین‌بار در چهار طیف رنگی تیره تا روشن در سطح مناطق مختلف اجرا می‌شود.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جداول خیابان‌های شهر اصفهان در سال‌های گذشته در دو طیف رنگ سفید و فیروزهای رنگ‌آمیزی می‌شد که امسال در ایده‌ای نو در چهار طیف فیروزه‌ای تا سفید اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که جداول ترافیکی زرد و مشکی در میادین و تقاطع‌های شهر مانند سال‌های گذشته رنگ‌آمیزی می‌شود، افزود: مبنای جهت حرکت طیف رنگی جداول فیروزه‌ای تا سفید در خیابان‌ها در راستای حرکت خودروها تعیین شده و تیم‌های آموزش‌دیده‌ای در حال عملیاتی کردن این رنگ‌آمیزی در شهر هستند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان انتخاب این چهار طیف رنگی برای جداول شهر اصفهان را به پیشنهاد سازمان زیباسازی شهرداری دانست و تصریح کرد: خرید رنگ مورد نیاز مناطق به صورت متمرکز توسط معاونت خدمات شهری شهرداری انجام گرفته است.

وی با بیان این‌که اجرای رنگ‌آمیزی در مناطق پانزده‌گانه شهر توسط انجمن حمایت از زندانیان انجام می‌شود، گفت: رنگ‌آمیزی موانع فلزی، نرده پل‌های روی زاینده‌رود، نرده‌های مسیر اتوبوس تندرو، تقاطع‌های غیرهمسطح حلقه دوم و سوم ترافیکی و المان‌های شهری نیز مطابق دستورالعمل رنگ‌آمیزی سال‌های گذشته توسط مناطق پانزده‌گانه در حال اجرا است.

کد خبر 559162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.