۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
اجرای ۸ پروژه عظیم عمرانی در لردگان

شهردار شهر لردگان با بیان اینکه هشت پروژه عظیم عمرانی در شهر اجرا می‌شود، گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۲۰میلیارد تومان اجرا می‌شود تا سطح وسیعی از شهر اصلاح شود؛ امید است بتوانیم به تعهدات خود نسبت به مردم عمل کنیم.

ذوالفقار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ خبرهای خوبی برای مردم شهر لردگان داریم، اظهار کرد: از صبوری مردم این شهر با وجود مشکلات تشکر می‌کنم؛ برنامه‌ریزی برای انجام چندین پروژه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای چندین پروژه بزرگ در شهر و تأمین اعتبار آن‌ها، افزود: زیرسازی تمام ترانشه‌های سطح شهر، آسفالت ترانشه‌ها، اجرای روکش آسفالت معابر، احداث جوی و جدول محله‌های حاجی‌آباد، خاردان، شیرانی و جلیل‌آباد و سایر محلات شهر در حال انجام است که در مجموع شامل هشت پروژه می‌شود.

شهردار شهر لردگان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود تا سطح وسیعی از شهر اصلاح شود؛ امید است بتوانیم به تعهدات خود نسبت به مردم عمل کنیم.

حیدری، درخصوص محله‌های الحاقی به شهر لردگان با بیان اینکه نسبت به احداث جوی و جدول، مهار آب‌های سطحی و در برخی مناطق انجام آسفالت اقدام خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر هشت پروژه عظیم عمرانی که در سال ۱۴۰۱ در شهر اجرا می‌شود، از منابع داخلی شهرداری نیز مناقصات خدمات و فضای سبز، مناقصات جوی و جدول و رنگ‌آمیزی جداول را داریم؛ همچنین در سال ۱۴۰۱ دگرگونی مبلمان شهری را خواهیم داشت.

شهردار شهر لردگان گفت: گره‌های ترافیکی و موضوع میادین شهری را نیز دنبال می‌کنیم و به طور قطع در سال جدید، تحول بزرگی برای مردم شهر لردگان خواهیم داشت.

کد خبر 559122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.