تماس خریداران با آبراموویچ برای فروش چلسی

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده است. از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز چهارشنبه، یازدهم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* پس از حواشی دو کشور روسیه و اوکراین و افزایش فشارها، مالک چلسی به طور موقت امور باشگاه را در اختیار متولیان آن قرار داد، حالا گفته می‌شود که رومن آبراموویچ در این هفته پیشنهادهایی برای فروش چلسی دریافت خواهد کرد و حداقل سه خریدار اطراف باشگاه استمفورد بریج حضور دارند و معتقدند که میلیاردر روسی برای نخستین‌بار به فروش آن فکر می‌کند.

دیلی میل:

* سرخیو آگوئرو مهاجم سابق آبی آسمانی‌های انگلیسی که به علت مشکل قلبی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، معتقد است که منچسترسیتی می‌تواند در این فصل سه گانه فوق‌العاده را با پپ گواردیولا به دست آورد.

تماس خریداران با آبراموویچ برای فروش چلسی

سان:

* رالف رانگنیک برای تبدیل شدن به سرمربی بعدی منچستریونایتد از لیست نامزدها کنار گذاشته شده است و این باعث می‌شود که مائوریسیو پوچتینو از پاری سن ژرمن و اریک تن هاخ از آژاکس شانسشان برای نشستن روی نیمکت اولترافورد بیشتر شود.

* رأس بارکلی بازیکن تیم فوتبال چلسی پس از استفاده از گوشی پشت فرمان و متوقف شدن توسط پلیس، شش ماه از رانندگی محروم شد.

* ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکو مادرید پس از شکست دادن چلسی در فینال جام کارابائو، علاقه خود را به لیورپول نشان داده و این گمانه زنی‌ها را افزایش داد که او می‌تواند به لیگ برتر برود.

دیلی میرر:

* لیونل مسی احساس می‌کند که در پاری سن ژرمن با او ناعادلانه رفتار می‌شود و انتقاد از این بازیکن ۳۴ ساله یکی از موضوعات داغ در رختکن پارک دو پرنس است.

گاردین:

* حضور یا عدم حضور روسیه در پارالمپیک زمستانی در تعادل است. کمیته بین‌المللی پارالمپیک اذعان کرده است که باید در تصمیم‌گیری در روز چهارشنبه "بسیار محتاط" باشد که آیا به ورزشکاران روسی اجازه رقابت بدهد یا خیر.

کد خبر 558919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.