اعزام آتش‌نشانان کاشان به ۱۷۷ مورد حادثه و حریق

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش‌نشانان این سازمان در بهمن‌ماه سال جاری به ۱۷۷مورد آتش‌سوزی و حادثه در شهرستان رسیدگی کردند و موفق به نجات جان ۷۵نفر در جریان این عملیات‌ها شدند.

محمدعلی پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اتصالی برق، رعایت نکردن نکات ایمنی و بی‌احتیاطی در ایجاد حریق منجربه وقوع ۴۶ مورد حادثه در دی‌ماه سال جاری شد که بیشترین حریق‌ها مربوط به وسایل نقلیه و منازل مسکونی بود.

وی افزود: آتش‌نشانان سازمان بهمن‌ماه سال جاری در ۱۳۱ عملیات مختلف ازجمله تصادف، نجات افراد محبوس و رفع خطر حیوانات شرکت و اقدامات لازم را برای امدادرسانی به شهروندان انجام دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه در این بازه زمانی شش هزار و ۴۹۶ تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی کاشان برقرار شده، خاطرنشان کرد: عملیات‌های بهمن‌ماه سازمان سه فوتی و ۲۰ مصدوم داشته است.

پیراسته تصریح کرد: آتش‌نشانان سازمان در بهمن‌ماه سال جاری به ۱۷۷ مورد آتش‌سوزی و حادثه در شهرستان رسیدگی کردند و موفق به نجات جان ۷۵ نفر در جریان این عملیات‌ها شدند.

کد خبر 558817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.