گیتی‌پسند از اصفهان به نیمه‌نهایی می‌رود؟

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان امروز در دیداری سرنوشت‌ساز به مصاف اسپورت‌هوشیار تبریز خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های از سوم اسفندماه آغاز شد و تیم‌ها در روز ششم اسفندماه دومین بازی‌شان را انجام دادند.

تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ستاره طبرستان نوشهر و ایرانشید چالوس با کسب دومین برد به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند و تنها یک تیم دیگر باید به این سه تیم اضافه شود و به‌همین منظور، از آنجا که جدال دو تیم اسپورت هوشیار تبریز و گیتی‌پسند اصفهان به مسابقه سوم کشید امروز تکلیف تیم صعودکننده مشخص خواهد شد.

نمایندگان اصفهان و تبریز امروز سه‌شنبه دهم اسفند در سومین و آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی برای حضور در جمع چهار تیم پایانی لیگ دسته یک مردان به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مسابقه از ساعت ۱۶ در سالن آموزش و پرورش زرین‌شهر برگزار خواهد شد؛ مهدی آشوری و بهروز جعفری ناظران فنی و داوری جدال حساس دو تیم هستند. همچنین احمد سرمرست و میثم پارسه به عنوان داوران اول و دوم، این دیدار را قضاوت خواهند کرد.

گفتنی است مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۰ از چهاردهم اسفندماه به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی در خانه والیبال تهران آغاز و پیگیری می‌شود.

کد خبر 558806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.