ضرر مالی آرسنال به دلیل شیوع کرونا در جهان!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، سه شنبه، دهم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

عصر منچستر:

* رالف رانگنیک در مورد احتمال هدایت کریستیانو رونالدو در خط حمله منچستریونایتد در فصل آینده، ملاحظات زیادی دارد و منابع حاکی از آن هستند که صبر این مربی آلمانی برای بازیکن ۳۷ ساله به پایان رسیده است. کریستیانو رونالدو در ۱۰ بازی اخیر خود یک گل به ثمر رسانده است.

آرسنال به دلیل شیوع کرونا در جهان ضرری زیادی متحمل شده است!

دیلی میرر:

* بارسلونا در آستانه توافق برای جذب فرانک کسیه با انتقال رایگان از میلان است، البته هم آرسنال و هم منچستریونایتد او را تحت تأثیر قرار می‌دهد، آنها نیز به این هافبک علاقه مند هستند.

* پس از اینکه پس از فینال کارابائو کاپ روز یکشنبه که با قهرمانی لیورپول مقابل چلسی همراه بود، کاستاس تسیمیکاس مدافع آن فیلدی‌ها آدمس خود را روی سکوهای ومبلی پرتاب کرده و سران باشگاه هم مسئولیت‌های تسیمیکاس را به او یادآوری کرده است.

* ریو فردیناند به هواداران منچستریونایتد گفته است که حداقل دو سال دیگر به بیرون ماندن از جمع مدعیان لیگ و این شرایط سخت عادت کنند تا باشگاه دوباره به شکوه سابق برگردد ضمن اینکه او به سران باشگاه قدیمی خود توصیه کرده است که از روش تاکتیکی لیورپول کپی برداری کند.

آرسنال به دلیل شیوع کرونا در جهان ضرری زیادی متحمل شده است!


* فرانک کسیه، هافبک میلان، یکی از بازیکنان تاپ بازار نقل و انتقالات تابستانی است که در این پنجره آزاد می‌شود و می‌تواند به تیم جدیدی برود او هدف آرسنال و منچستریونایتد و البته بارسلونا است

دیلی میل:

* جک گریلیش یکی از ستاره‌های لیگ انگلیس است که با قیمت ۱۰۰ میلیون پوند از وستهام راهی منچستر سیتی شد، او اما نتوانست آن نمایش درخشان را در ترکیب سیتیزن ها داشته باشد و حالا به خاطر قیمت گزافش مورد حمله قرار گرفته است. در همین حال پپ گواردیولا به جک گریلیش گفته است که افکار عمومی را نادیده بگیرد و روی کار خود تمرکز کند.

* پس از جریمه جنجالی متی کش بازیکن استون ویلا که از مردم اوکراین حمایت کرده بود، به داوران لیگ برتر گفته شده است که به بازیکنان اجازه دهند بدون دریافت کارت زرد از اوکراین حمایت کنند.

* سرمربی میدلزبورو، کریس وایلدر، روز سه‌شنبه در دور پنجم جام حذفی با آنتونیو کونته روبرو می‌شود و اعتراف کرد که یک بار سرمربی اسپرز را به سرقت تاکتیک‌هایش متهم کرده است.

* کمیته بین المللی پارالمپیک روز چهارشنبه برای بحث در مورد حضور ورزشکاران روسی در بازی‌های زمستانی پکن تشکیل جلسه می‌دهد.

سان:

* آرسنال در سال مالی گذشته رکورد ضرر ۱۰۷.۳ میلیون پوندی را گزارش کرده است که ۸۵ میلیون پوند به دلیل همه گیری ویروس کرونا اتفاق افتاده است.

* بوکسور معروف، آنتونی جاشوا پس اتفاقات رخ داده در مسابقه قبلی خود، تأیید کرد که خواهان بازی مجدد با دیلیان وایت پس از یک درگیری کوتاه در شبکه‌های اجتماعی است.

دیلی استار:

* باشگاه منچستریونایتد برای حضور پر قدرت در میان تیم‌های پرستاره، در تابستان برای جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، تلاش زیادی خواهد کرد تا او را برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ در تئاتر رویاها ترغیب کند.

* نیوکاسل و تعدادی از باشگاه‌های لالیگا به دنبال جذب کپا آریزابالاگا، دروازه بان چلسی هستند و به همین منظور پیشنهادهای خود را ارسال هم کرده اند، گفته شده که آبی‌های لندنی ۵۰ میلیون پوند برای کپا طلب کرده اند

روزنامه گاردین:

* به نظر می‌رسد "دن لارنس" هفته آینده پس از ترجیح داده شدن به "اولی پوپ" در تیم کریکت انگلیس، بازی تدارکاتی انفرادی خود را از روز سه شنبه آغاز می‌کند، او آماده است تا دوران تمرینی و آزمایشی خود را در مقابل هند وست در آنتیگوا آغاز کند.

سان اسکاتلند:

* دو تیم گلاسگو رنجرز و ماددرول یکشنبه گذشته در لیگ برتر فوتبال اسکاتلند به مصاف هم رفتند که بازی دو بر دو مساوی تمام شد. اما هواداران دو تیم در خیابان حال درگیری بودند که کار به دخالت پلیس و ادامه درگیری با آنها کشید.، که حتی نزدیک بوده اتوبوس یکی از تیم‌ها به یک افسر پلیس و یک هوادار برخورد کند.

کد خبر 558779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.