نظر کارشناس داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار نساجی و استقلال

یک کارشناس مطرح داوری به بررسی صحنه‌های مشکوک دیدار امروز نساجی و استقلال پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و نساجی از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه _ ۹ اسفند ماه _ در مشهد به مصاف هم رفتند که تلاش ۹۰ دقیقه‌ای دو تیم حاصلی را در بر نداشت و توپی از خط دروازه‌ها نگذشت. قضاوت این مسابقه را علی صفایی بر عهده داشت که به جز یک صحنه، روز آرامی را در ورزشگاه امام رضا (ع) گذراند. صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

سرنگون شدن مطهری در کورس با حقیقی

در دقیقه ۸۱ ارسلان مطهری با فرار روی پاس عمقی قصد داشت از حقیقی عبور کند ولی توسط این گلر نقش بر زمین شد. علیرغم اعتراض شدید و اعتقاد استقلالی‌ها به پنالتی، داور دستور به ادامه بازی داد.

رودنیل: خطایی رخ نداد و ادامه بازی صحیح بود.

عملکرد کلی تیم داوری

رودنیل: علی صفایی روز خوبی داشت. دقیقه ۲ در محوطه استقلال ادامه بازی درست بود. دقیقه ۴ خطا پشت محوطه به نفع استقلال گرفت که تصمیم سخت‌گیرانه‌ای بود. دقیقه ۲۸ صفایی کارت زرد را از جیب خود در آورد و به سمت نیمکت استقلال آمد اما دوباره در جیبش گذاشت؛ بهتر بود او از اول کارت را از جیب خود خارج نکرده بود. دقیقه ۳۷ می‌خواست کارتی به کادر نساجی بدهد و به این منظور از زمین خارج شد؛ قشنگ‌تر این بود که لب خط آمده و آن عضو کادر نساجی را صدا می‌زد. در دقیقه ۴۸ برخورد توپ به دست کلانتری پنالتی نبود.

کد خبر 558717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.