پرسپولیس ۳ _ مس رفسنجان یک/ یحیی ول کن قهرمانی نیست

پرسپولیس با نتیجه سه بر یک میهمان رفسنجانی خود را بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۹ امشب دوشنبه _۹ اسفند ماه _ میزبان مس رفسنجان بودند که این مسابقه در با برتری سه بر یک پرسپولیسی‌ها خاتمه یافت.

هفته بیستم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: مهدی عبدی (دقیقه ۲۰ - برای پرسپولیس)، مجید علیاری (دقیقه ۲۳- برای مس رفسنجان) - کمال کامیابی‌نیا (دقیقه ۳۴- برای پرسپولیس)

اخطار: سعید آقایی (دقیقه ۳۶- از پرسپولیس) - شاهین توکلی (دقیقه ۷۷- از مس رفسنجان) - عقیل کعبی (دقیقه ۹۰ - از مس رفسنجان)

اخراج: -

پرسپولیس تهران: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضائیان، سعید آقایی (دقیقه ۸۳- محمد شریفی)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (دقیقه ۳۲- علی شجاعی)، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی (دقیقه ۹۰- علی نعمتی)، مهدی عبدی (دقیقه ۹۰- مهدی مهدی خانی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

مس رفسنجان: داوود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر (دقیقه ۷۱- حسن جعفری، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان (دقیقه ۸۳- میثم تیموری)، محسن آذرباد (دقیقه ۸۳- فراز امامعلی)، مجید علیاری، گادوین منشأ (دقیقه ۷۹- زاهر سلیمان)

سرمربی: محمد ربیعی

داور: اشکان خورشیدی

شرح بازی:

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و شاگردان ربیعی نشان دادند اسیر نام بزرگ حریف نیستند. با وجود آنکه وزنه برتری به سوی هیچ دو تیمی سنگینی نمی‌کرد، در بیستمین دقیقه اشتباهاً دفاع مس و فرصت‌طلبی عبدی سرخ‌ها را به گل نخست رساند. برتری پرسپولیسی‌ها دوام زیادی نداشت و ۳ دقیقه بعد، علیاری بازی را به تساوی کشاند.

بعد از گل مساوی، پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۳۴ با ضربه سر کامیابی‌نیا بار دیگر پیش افتاد. دقایق پایانی شاگردان ربیعی باز هم جلو کشیدند اما این بار در جبران گل خورده ناکام بودند تا بدون تغییر در نتیجه، تیم‌ها راهی رختکن شوند.

نیمه دوم همانند ۴۵ دقیقه ابتدایی نیز خبری از تمرکز بازی در میانه‌های میدان نیست و دو تیم بلافاصله توپ را به یک سوم خط دفاعی حریف می‌رسانند. با این وجود توپ پرسپولیسی‌ها پرتر بود و عبدی با از خود گذشتگی شجاعی، پرسپولیس را در دقیقه ۷۴ به گل سوم رساند. بعد از این گل تعویض‌های پرتعداد ربیعی طراوت خاصی به مس داد. با این حال حاصلی برای شاگردان ربیعی نداشت تا آن‌ها شکست با همین نتیجه را بپذیرند.

شرح گل:

۰-۱ (دقیقه ۲۰- مهدی عبدی) - قطع پاس مدافعین مس در یک سوم دفاعی این تیم توسط مهدی ترابی، فرصت خوبی را در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار داد و ترابی با پاسی ساده عبدی را صاحب توپ کرد و او بعد از مکثی هوشمندانه، دروازه صوفیانی را فرو ریخت.

۱-۱ (دقیقه ۲۳- مجید علیاری) - پاس بی‌نظیر آذرباد در فضا خالی علیاری را صاحب توپ کرد تا به راحتی گل خورده را جبران کند.

۱-۲ (دقیقه ۳۴- کمال کامیابی‌نیا) - ارسال با ارتفاع کوتاه احسان پهلوان با ضربه شیرجه‌ای کامیابی‌نیا همراه شد تا نوشی صوفیانی برای بار دوم تسلیم شود.

۱-۳ (دقیقه ۷۴- مهدی عبدی) - پاس رو به جلو با تکل مدافع مس بلند شد و علی شجاعی در موقعیت تک به تک توپ را کنترل کرده و توپ را عقب‌تر برای عبدی کاشت تا اختلاف را افزایش دهد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۹- شوت احسان پهلوان با فاصله اندک از بالا دروازه مس به اوت رفت.

دقیقه ۴۷- ضربه سر وحدت هنانوف در دستان گلر مس آرام گرفت.

دقیقه ۵۹- شوت علیاری به شکلی خطرناک از کنار دروازه گوهری خارج شد.

دقیقه ۶۱- توپ ریباند شده از کرنر را ترابی در برگشت زد اما صوفیانی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۶۵- پاس ترکمان روی سردرگمی دفاع پرسپولیس به آذرباد رسید ولی شوت او قدرت کافی را نداشت.

دقیقه ۸۳- ضربه سر مهاجم مس را سید جلال به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۸- شوت عقیل کعبی جایی در چهارچوب دروازه گوهری نداشت.

نکات ویژه:

* میلاد سرلک در دقیقه ۳۰ به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

کد خبر 558713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.