ضرورت گسترش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در خرم‌آباد

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: خرم‌آباد یک شهر صنعتی نیست، بنابراین درآمد شهرداری نیز به اندازه درآمد شهرداری‌های شهرهای برخوردار کشور نخواهد بود و باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران در این زمینه استفاده شود.

حمیدرضا صفریان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این‌که وجود نیروهای ناکارآمد در برخی از پست‌های مدیریتی یکی از مشکلات شهرداری خرم‌آباد است، اظهار کرد: استخدامی‌های غیرقانونی در شهرداری متعلق به دوره‌های قبل بوده است و باید ساماندهی بر اساس حمایت از کارآمدی نیروهای انسانی مورد توجه قرار گیرد تا بحران نیروی انسانی در این زمینه رفع شود.

وی ادامه داد: نیرویی که در شهرداری فعالیت می‌کند باید نگاه جامعه‌شناسی داشته باشد و در این زمینه لازم است آموزش‌های کارکنان شهرداری را مورد توجه قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان این‌که مشکلاتی در پرداخت عوارض وجود دارد به طوری که حدود هشت درصد شهروندان عوارض پرداخت می‌کنند، افزود: باید فرهنگ پرداخت منظم عوارض را بین شهروندان ترویج دهیم.

وی در خصوص ضرورت گسترش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در خرم‌آباد گفت: شهر خرم‌آباد یک شهر صنعتی نیست، بنابراین درآمد شهرداری نیز به اندازه درآمد شهرداری‌های شهرهای برخوردار کشور نخواهد بود و باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی استفاده کنیم.

کد خبر 558628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.