ورود سامانه ناپایدار به اصفهان از آخر هفته/پنجشنبه بارانی در نیمه‌غربی استان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارشی در روز پنجشنبه به استان خبر داد و گفت: از ظهر پنجشنبه شرایط بارشی در استان فراهم می‌شود و در روز جمعه بارش‌ها با شدت کمتر در مناطق دیگر ادامه می‌یابد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا سه روز آینده روی استان است و آسمان در این مدت برای اکثر مناطق استان به شکل صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی از غرب استان از روز پنجشنبه ادامه داد: از ظهر روز پنجشنبه، شرایط بارشی در نیمه غربی استان فراهم می‌شود و همچنین در روز جمعه بارش‌ها با شدت کمتر در مناطق دیگر ادامه پیدا می‌کند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده را بدون تغییر محسوس دانست و گفت: امروز حداکثر دمای شهر اصفهان به ۱۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه فردا صبح شهر اصفهان نیز سه درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند، گرم‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت آینده را خوروبیابانک با ۲۱ درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و افزود: خنک‌ترین شهرستان استان نیز بوئین‌ومیاندشت با منفی شش درجه است همچنین در شبانه‌روز گذشته بارشی در استان ثبت نشد.

کد خبر 558599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.