رقابت بارسلونا و بایرن‌مونیخ برای جذب مدافع دانمارکی!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های ورزشی کشور انگلیس به شکل روزانه، خبرهای مختلفی را پوشش می‌دهد؛ حتی با استناد به روزنامه‌های بین‌المللی، که بسیار هم جالب است.

سان:

* بارسلونا درحال رقابت با بایرن مونیخ برای ربودن آندریاس کریستنسن از چلسی در تابستان است. این مدافع دانمارکی به در تابستان قراردادش با آبی‌ها تمام می‌شود و بازیکن آزاد خواهد بود.

فوتبال لندن:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسنال به دنبال انزو فرناندز، هافبک ریورپلاته به عنوان جایگزینی بالقوه برای گرانیت ژاکا است و رم در نظر دارد دوباره علاقه خود را به هافبک توپچی‌ها جلب کند.

دیلی میرر:

* متولیان بنیاد چلسی ممکن است هنوز درخواست رومن آبراموویچ را برای انتقال "مدیریت" چلسی به آن‌ها در بحبوحه تهاجم مداوم به اوکراین رد کنند.

* گابریل مدافع آرسنال تأیید کرد که درگیری میان پیر امریک اوبامیانگ و کادر مربیگری باشگاه، باعث جدایی او از این تیم در ژانویه شده است. این درحالی است که پیر امریک اوبامیانگ از زمان پیوستن به بارسلونا تاکنون پنج بار برای بارسلونا گلزنی کرده است.

* ویرجیل ون دایک ادعا کرده است پس از اینکه از مصدومیت سخت رباط صلیبی که برایش اتفاق افتاد، او بدون شک دوباره به اوج دوران قبل از مصدومیت خود خواهد رسید.

دیلی تلگراف:

* هیئت کنترل بوکس بریتانیا قرار است درمورد پیروزی جنجالی جاش تیلور بر جک کاترال در شنبه شب گذشته که با تصمیم و داوری جنجالی اتفاق افتاد، تحقیق کند. پیروزی که حتی صدای بن شالوم، کارشناس بوکس اسکای اسپورت را هم بلند کرد.

* پس از بازی توماس فرانسیس، راگبی باز ولزی مقابل حریف خود، با وجود در شکست روز شنبه، او به شدت از ناحیه سر و گردن آسیب دید و علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسید دچار ضربه مغزی شده باشد، اما از سوی پزشکان آسیب از ناحیه سر و جزئی اعلام شد.

گاردین:

* یک نماینده مجلس انگلیس که در ابتدا گفته بود دارایی‌های او مالک چلسی باید به خاطر جنگ روسیه با اوکراین توقیف شود، ادعا کرد که حرکت رومن آبراموویچ برای واگذاری امور روزمره چلسی به بازوی خیریه باشگاه می‌تواند تلاشی از سوی مرد روس برای جلوگیری از تحریم باشد.

عصر منچستر:

* منچسترسیتی اکنون پس از اینکه مشخص شد تمایل ارلینگ هالند مهاجم بورسیا دورتموند به بازی در لیگ برتر است، اکنون یکی از گزینه‌های مورد علاقه برای جذب این بازیکن نروژی در تابستان امسال است؛ هرچند او خواهان زیاد دارد.

کد خبر 558574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.