نوسازی ۱۰ دستگاه تاکسی در گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: با پیگیری‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری به‌زودی ۱۰ دستگاه تاکسی به صورت خرید نقدی و به نرخ دولتی نوسازی می‌شود.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهر گلپایگان ۲۰۸ تاکسی مشغول جابه‌جایی مسافران است که شامل ۱۴۱ دستگاه تاکسی گردشی، ۲۵ دستگاه خطی و ۴۲ دستگاه تاکسی بی‌سیم می‌شود. تعدادی پیک موتوری و پنج دستگاه مینی‌بوس درون‌شهری و ۸۱۲ دستگاه خودرو نیز در زمینه حمل بار فعالیت دارد.

وی افزود: با تغییر قانون فرسودگی می‌توان گفت در شهر گلپایگان تاکسی فرسوده نداریم. تا زمانی که خودرو معاینه فنی دریافت کند، فرسوده محسوب نمی‌شود. نظر سازمان حمل‌ونقل شهرداری در عمر مفید خودرو ۱۵ سال است. در شهر گلپایگان تاکسی‌ها تولید ۸۴ اندک و می‌توان گفت ۱۰ درصد تاکسی فرسوده داریم.

شهردار گلپایگان گفت: با پیگیری‌های سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری به زودی ۱۰ دستگاه تاکسی به صورت خرید نقدی و به نرخ دولتی نوسازی می‌شود.

شکرزاده با اشاره به افزایش نرخ تاکسی‌ها در فروردین ماه هر سال، افزود: برای سال ۱۴۰۱ افزایش نرخ به شورای شهر پیشنهاد گردیده که پس از تأیید توسط شورا و مراجع ذی‌ربط اعلام خواهد شد.

کد خبر 558502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.