برگزاری جشن مبعث با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه جشن روز عید سعید مبعث با رعایت فاصله‌گذاری و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم بکتاشیان در دیدار با مسئولان هیئت‌های مذهبی، پیشنهاد برگزاری ویژه‌برنامه جشن روز عید سعید مبعث را مطرح کرد و هیئت‌های بخش یک و دو عهده‌دار برپایی این مراسم شدند.

وی با اشاره به برگزاری جشن عید سعید مبعث در سال‌های گذشته پیش از شیوع بیماری کرونا، افزود: با توجه به اینکه در سنوات گذشته برپایی جشن عید مبعث به میزبانی شهرداری منطقه یک و همراهی هیئت‌های مذهبی شهر اصفهان در این منطقه صورت می‌گرفت، امسال نیز این برنامه ضمن رعایت فاصله‌گذاری و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در ساختمان خدمات شهری این منطقه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با تاکید بر نقش اساسی هیئت‌ها در گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی، تصریح کرد: رویکرد شهرداری اصفهان کاهش تصدی‌گری در اجرای این گونه مراسم‌ها بوده است و صرفاً نقش تسهیل‌گری و حمایت برای اجرای این رویدادها را خواهد داشت تا بانیان و خیران بتوانند نذورات خود را که برای تعظیم شعائر مذهبی اختصاص داده‌اند، جهت برپایی این مراسم‌ها مصرف کنند.

وی با اشاره به دیدارهای مردمی برگزار شده در محلات منطقه یک، تاکید کرد: عزم شهرداری برای در اولویت قرار دادن رسیدگی به مسائل مطرح شده توسط شهروندان منطقه است و حضور هیئت‌های مذهبی در کنار شهرداری می‌تواند راهگشای رفع مسائل و معضلات شهری باشد.

بکتاشیان افزود: موفقیت در رویکرد محله‌محوری با مشارکت فعال هیئت‌ها رقم خواهد خورد، زیرا شهرداری به تنهایی نمی‌تواند بر رفع تمام مشکلات موجود فائق آید.

به گزارش ایمنا، در این دیدار مسئولان هیئت‌های مذهبی ضمن قدردانی از اقدامات منطقه یک شهرداری اصفهان در رسیدگی به مسائل مطرح شده، در جلسات محله‌محور، بر تأثیر حضور مدیران در محلات، مشاهده مستقیم مشکلات و گفت‌وگوی رو در رو با مردم تاکید کردند.

کد خبر 558400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.