راننده مطرح فرمول‌ یک دیگر نمی‌تواند در سطح بالا رقابت کند

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های ورزشی کشور انگلیس به شکل روزانه، خبرهای مختلفی را پوشش می‌دهد؛ حتی با استناد به روزنامه‌های بین المللی که بسیار جالب است.

بسته خبری امروز، یکشنبه هشتم اسفند به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* منچستریونایتد به توصیه رالف رانگنیک، سرمربی موقت خود، کودی گاکپو، مهاجم PSV آینوهوون و ژائو پالهینیا، هافبک اسپورتینگ، را برای نقل و انتقالات تابستانی را در نظر دارد.

راننده مطرح فرمول یک، دیگر نمی‌تواند در سطح بالا رقابت کند

* آماندا استاویلی، مدیر نیوکاسل یونایتد، گفته است که جسی لینگارد و سون باتمن هر دو می‌خواستند در ژانویه به این باشگاه بپیوندند، در حالی که بحث بر قراردادها برای هر دو در طول پنجره نقل و انتقالات به نتیجه نرسید.

* آرسنال برای جذب الکساندر ایسک، مهاجم رئال سوسیداد در تماس بوده است، اما توپچی‌ها برای مهاجم سوئدی یک گزینه در صورت عدم وجود پیشنهاد جذاب هستند.

* مکس کیلمن، مدافع تیم وولوز، در بازی یکشنبه با وستهم توسط گرت ساوتگیت زیر نظر خواهد بود، زیرا سرمربی تیم ملی انگلیس قصد دارد او را برای اردوی بعدی تیم خود به تیم ملی انگلیس دعوت کند.

سان:

* تیم فوتبال دسته دومی دربی کانتی که به علت مشکلات مالی و شاکیان زیاد قبلاً با کسر ۱۲ امتیاز روبه‌رو شده بود، ممکن است با کسر ۱۵ امتیاز دیگر توسط EFL در فصل آینده در صورتی که نتوانند با طلبکاران خود توافق کنند مواجه شود.

راننده مطرح فرمول یک، دیگر نمی‌تواند در سطح بالا رقابت کند


* تیم فوتبال برنتفورد انگلیس برای تقویت ترکیب خود، به دنبال جذب تایلر بوری وینگر میلوال در تابستان پس از حضور او در تیم شیرها است.

* لوئیس همیلتون راننده مطرح فرمول یک، در آخرین مسابقه فصل توسط مکس ورشتاپن شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ رسید. هلموت مارکو، رئیس ردبول، مدعی شد که لوئیس همیلتون به دلیل سنش نمی‌تواند به رانندگی در سطح بالا برای مدت طولانی ادامه دهد.

دیلی تلگراف:

* هیئت داوران لیگ برتر، PGMOL، پس از اینکه "متی کش" به دلیل درآوردن پیراهن خود در حالی که از مردم در اوکراین حمایت می‌کرد، با کارت زرد جریمه شد، و حتی مورد حمله نمایندگان مجلس انگلیس قرار گرفت.

* فیل میکلسون گلف باز مطرح آمریکایی که اظهارنظرهای عجیبی انجام داده و با لیگ گلف عربستان همکاری می‌کند، علی‌رغم تحریم وی توسط شرکت مالیاتی جهانی KPMG، واکنش‌ها علیه او همچنان ادامه دارد. با این وجود میکلسون عذرخواهی کرده است.

راننده مطرح فرمول یک، دیگر نمی‌تواند در سطح بالا رقابت کند

دیلی استار:

* دیوید جیمز بازیکن سابق انگلیس معتقد است که کپا آریزابالاگا دروازه بان چلسی نسبت به بهترین دروازه بان های لیگ برتر، چابکی بهتری دارد. با این حال چلسی مایل است به پیشنهادات ۵۰ میلیون پوندی برای دروازه بانش گوش دهد؛ در حالی که نیوکاسل مشتاق جذب بازیکن اسپانیایی است.

* بارسلونا در نظر دارد اریک بایلی مدافع ساحل عاجی منچستر یونایتد را در تابستان به خدمت بگیرد و ممکن است مجبور شود تا ۳۰ میلیون پوند برای این مدافع میانی هزینه کند.

تایمز گلاسکو:

* مارک مک‌گی، سرمربی تیم فوتبال دسته دومی داندی اسکاتلند، پس از شکست خانگی ۴-۰ مقابل لیوینگستون، از یک هوادار جوان به دلیل فیلم‌برداری از او نیمکت تیم در سکوها، انتقاد کرد.

کد خبر 558316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.