نخستین جایگاه عرضه مستقیم سیب‌زمینی ارزان‌قیمت

معاون بازرگانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، گفت: نخستین جایگاه عرضه مستقیم سیب‌زمینی در رینگ شمالی میدان فردوسی این کلان‌شهر راه‌اندازی شده است.

جواد آهویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جایگاه عرضه مستقیم سیب‌زمینی با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی، این محصول به صورت «عرضه مستقیم» به خریداران ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع متوازن سیب‌زمینی، حمایت از مصرف‌کنندگان و فراهم شدن زمینه عرضه مستقیم محصولات زراعی از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در صورت مشارکت سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی نظیر این جایگاه در مناطق دیگر شهر مشهد راه‌اندازی می‌شود.

آهویی با بیان اینکه جایگاه‌های عرضه مستقیم سیب‌زمینی تا پانزدهم فروردین‌ماه سال آینده فعال خواهد بود، گفت: عرضه سیب‌زمینی به قیمت متوسط میدان‌بار در بازارهای میوه و تره‌بار از بهمن‌ماه امسال در این کلان‌شهر آغاز شده است و در ۱۴ بازار میوه و تره‌بار، در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت قیمت و حفظ کیفیت سیب‌زمینی، ناظران بر بازارها نظارت لازم را انجام می‌دهند و عرضه سیب‌زمینی از ساعت هشت صبح تا پاسی از شب ادامه دارد.

کد خبر 558301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.